Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag dödade en massa spindlar i helgen men inte fasen hjälpte det. Hoppas på att ditt frammanande fungerar bättre!️ Vi vill ha regn, regn, regn! Meeera regn! Och regn det kommer vi att fååå!
Viiii villl haaaa reeeeegn!! 🌧🌧🌧
Skönt att det funkarKisse är piggare efter lite Metacam, stackarn har det jobbigare den här gången
Kisse är piggare efter lite Metacam, stackarn har det jobbigare den här gången
Snyggt!
Totalt däckad idag. sovit och sovit.
Vi ska få regn om en vecka. Jag hoppas innerligt på det!
Fö har knottinvasionen redan börjat hos oss. Hästarna var galna vid halv åtta igår, så de får komma in tidigare. Den som hatar knott mest har en ligghall, men går inte in eftersom han inte ser fru och barn då som går i en annan hage.. så han springer istället...
Ja den där grejen med sommarbete försvinner pga knotten. Blir bara djurplågeri att tvinga dem vara uteKnotten kommer vid halv 7, 7 hos oss. Vi får springa ut och ta in dem. Ser stora grå sjok på infart. Hatar jävla knott!
Problemet med att ha hästarna mitt i skogen. Knott, mygg, bromsar från helvetet och en och annan blinning.
Gaaaahhh!!!
Sitter i solen och äter lite frukost. Sen ska jag mocka ur hagen för sista gången.
suck