Hälsningar från är ett roligt program
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hunden är vaccinerad, tokglad som vanligt hos veternären. Älskar veterinärer, dom har godis
Fått ett simpass gjort, hämtat ut paket och dricker vaniljlatte nu och tar igen mig en stund innan middagen ska fixas. Ska grilla idag
Här står damen och väntar på att veterinären ska öppna dörren. Så här förväntansfull
Är det samma AM, vilket jag tyvärr tror det finns en överhängande risk för, så är det en som funnits i det perifera då jag var tonåring. Han var redan då 10 år äldre än sina klotterpolare och rejält nedpundad. Minns tyvärr inte vad han eller hans polare heter. Har sett hans verk i samma trakter som då genom åren.
Sjukt tragiskt!
Ja vad gör dom inte för ett nyp.Precis varit ute med kaffe och glass till M. Så han jobbar på i värmen, jag är imponerad
Det är ingen njutning längre,bara väldigt varmt ,pust!Nu har jag tröttnat och vill hem! Jag vill också passa på att njuta av solen..
Knäppgök.Jag börjar bli paranoid. Kom på att jag glömt kolla att ugn och plattor osv funkade när jag köpte lägenheten. Satt bara i soffan och kollade på utsikten och såg vinkvällar framför mig
Typisk Törnis. Kör bara på känsla. Kaoz
Ja vad gör dom inte för ett nyp.
@Halfrek påminde mig om att jag måste gå till frisören
Ska jag fortsätta vara blond? Isf vilken nyans? Ska jag bli färgglad? Brunett? Rödhårig? Hårförlängning eller klippa av håret?
Jag har ingen vision av vad jag vill och då är jag snål = världens längsta utväxt. Ge mig inspiration!
Visa bifogad fil 15284