R
Raderad medlem 68338
Jag håller med. Ville bara visa på prisskillnaderna.
Vem fan har ”designat” invändigt liksom. Kaos. Får ont i ögonen. Tänk om de gjort lantkök, trägolv... lite allmogefeeling istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med. Ville bara visa på prisskillnaderna.
Tycker du ska köra på din naturliga hårfärg! Dvs nåt slags askigt! Absolut ingen hårförlängning!
Jag är brunett naturligt Går iofs att göra lite askigt det också
Du har ju dock ngn ”mellanlängd” och inte supertjockt? Jag tror att du hade fått mer volym med typ en lång page till axlarna typ? Hade inte tunnat ut och klippt upp för mkt
Inte rött! Men gärna blont och gärna någon nyans närmare din naturliga hårfärg så blir det inte lika stor kontrast på din egna färg och det färgade.@Halfrek påminde mig om att jag måste gå till frisören
Ska jag fortsätta vara blond? Isf vilken nyans? Ska jag bli färgglad? Brunett? Rödhårig? Hårförlängning eller klippa av håret?
Jag har ingen vision av vad jag vill och då är jag snål = världens längsta utväxt. Ge mig inspiration!
Visa bifogad fil 15284
Det såg askigt ut på bilden i utväxten! Jag tycker iaf inte blonderat! Avfärga och lägg på en toning som går mot din naturliga hårfärg tycker jag!
Inte rött! Men gärna blont och gärna någon nyans närmare din naturliga hårfärg så blir det inte lika stor kontrast på din egna färg och det färgade.
Min mamma var och tittade på en lägenhet i ett av dom husen för ungefär ett och ett halvt år sedan. Den var supermysig. Strax efter såldes ytterligare en, den var vedervärdig.Vem fan har ”designat” invändigt liksom. Kaos. Får ont i ögonen. Tänk om de gjort lantkök, trägolv... lite allmogefeeling istället.
Jag lägger askig färgbomb när jag tvättar håret så det är nog därför utväxten ser ut så
Brunett alltså. Det är många år sen
Eh, va?Har fått veta att min landis är en runts