Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vågar inte klippa än pga torkan.
Mitt humör är inte på topp just nu. Som anställd ringer man väl inte sin chef 21.10 och kräver att det ska finnas en person på upplärning kl 6 imorgon för att man inte har någon lust att jobba på fredag.....
Gräset får gärna dö, ja.... Men ingen torka i världen har hittills bitit på min gamla gräsmatta....Jag är bara glad om gräset dör. Här kör vi inte vård av gräsmatta utan krig mot den. Dessutom har den banne mig aldrig blivit ful, den bara växer och växer...
Hmm, vad har vi missat?
Jag är bara glad om gräset dör. Här kör vi inte vård av gräsmatta utan krig mot den. Dessutom har den banne mig aldrig blivit ful, den bara växer och växer...
Om man man klipper den aldeless för kort och sen låter solen ligga på så stendör den.........Gräset får gärna dö, ja.... Men ingen torka i världen har hittills bitit på min gamla gräsmatta....
Om man man klipper den aldeless för kort och sen låter solen ligga på så stendör den.........
/Mvh hon som glömde ställa in nya gräsklipparen och numera tillbringar kvällarna med att vattna så det ska växa för att grannarna inte ska få helt spader
På lördag åker jag till Rhodos.
Visa bifogad fil 15311
(Tror Grekland har nåt emot mig, det var samma sak sist jag var där. Åskstormar en hel vecka.)
Eh, det känns ju som om det är något personligt...
Zeus är kåt på dig?
Visst! Är lite kränkt men kan tänka mig att vara lite mindre kränkt om det innebär att jag får kläcka wonder womanEh, det känns ju som om det är något personligt...
Zeus är kåt på dig?
Du skulle inte kunna hålla dig hemma så vi kan få lite nederbörd här? Vi hade visserligen åskstormar när vi var på Rhodos också men det var i september, och nu slog det mig att det är ganska exakt tio år sedan i år. Men vi hade fantastiska dagar och så kom det en storm på eftermiddagen och så var det härliga kvällar igen.På lördag åker jag till Rhodos.
Visa bifogad fil 15311
(Tror Grekland har nåt emot mig, det var samma sak sist jag var där. Åskstormar en hel vecka.)