Mmmm... vet.... Jag är en sorts dinosaurie.Har absolut inga gem hemma, senast jag såg ett gem var nog i typ högstadiet. Dvs relativt länge sen
Men hur ska man annars kunna fästa ett litet kort vid en katalog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm... vet.... Jag är en sorts dinosaurie.Har absolut inga gem hemma, senast jag såg ett gem var nog i typ högstadiet. Dvs relativt länge sen
Mmmm... vet.... Jag är en sorts dinosaurie.
Jag sa ju att jag är en dinosaurieKort, katalog.. du menar fysisk form?
Häftapparat Oxå dinosaurieMmmm... vet.... Jag är en sorts dinosaurie.
Kräver pengar för att sluta?Åh herregud, någon mördar Waylon Jennings, Johnny Cash och andra stora C&W greats utanför mitt fönster. Solen gassar, katten skriker för att hon inte får gå ut på balkongen och den jäveln har hållit på i hur många timmar som helst (i alla fall känns det så). Han står på Brotorget med gud vet vad för högtalare. Hoppas han får värmeslag snart Varje gång jag tror att nu slutar han, så nej, nya tag.
Känner mig fruktansvärt dum eftersom jag ca halv tre på natten kom på vad jag gjort för fel och sedan löste det hela på 20 minuter.
Edit: Och där kom han igång igen.
Kul! Kommer också vara därJust bokat hotell i Malmö för Falsterbo horseshow 13-15/7 Blev samma hotell jag och sambon bodde på. Inget märkvärdigt men helt klart godkänt med bra frukost. Kommer komma sent på fredagen och åka tidigt på söndagen. Sen tar vi Ullared på vägen hem.
Hej semester!!
UllaredSen tar vi Ullared på vägen hem.
Hej semester!!