Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jävla rövhatt. Hemma betyder inte tillgänglig. Hur vet han att du inte jobbat natt? Sådant gör mig surJag är irriterad . En av hyresbolagets killar knackade envist på min dörr efter arbetsdagens slut. Eftersom jag låg och sov så öppnade jag inte. Jag trodde dessutom det var försäljare. Då knackade han ännu hårdare flera gånger och till sist när jag öppnade så sa han att han visste att jag var hemma eftersom han såg min bil ute på parkeringen . Han ville sätta in en brandfilt mitt på min enda vägg i köket och jag vägrar ha den vid matbordet Då ville han sätta den mitt på en av dörrarna i lägenheten Nu sitter den i städskrubben.
Jag är vaken och intar kaffe i ett försök att vakna till liv.
Precis så kände jag med....Jävla rövhatt. Hemma betyder inte tillgänglig. Hur vet han att du inte jobbat natt? Sådant gör mig sur
Jag vågar inte klippa än pga torkan.Har klippt lilla gräsmattan Jag var slö och tog åkleksaken så jag måste finputsa med den andra
Vad ska DU med plattor och ugn till??Jag börjar bli paranoid. Kom på att jag glömt kolla att ugn och plattor osv funkade när jag köpte lägenheten. Satt bara i soffan och kollade på utsikten och såg vinkvällar framför mig
Typisk Törnis. Kör bara på känsla. Kaoz
Kanske laga matVad ska DU med plattor och ugn till??
Hmm, vad har vi missat?Jag ligger i sängen och läser min bok. Ett leende på läpparna har jag dessutom. Inte så mycket för boken som för den som alltid får mig att le
Törnis laga mat? hade förstått hennes oro om vinkylen inte var kollad.Kanske laga mat
Ett hem utan en spis är som ett hem utan.... en spis (kom inte på nån bra liknelse).Törnis laga mat? hade förstått hennes oro om vinkylen inte var kollad.