Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är varmt och skönt ute så pass att jag tyckte det var nästan på gränsen i solen, så kastade ut e termometer och den visade på drygt +36°C :banana: vid lunch men nu är det inte sol på min balkong så nu är det lite svalare.

Alltså jag klagar ALDRIG på värmen men nu.. tack vare den sköt mitt blodsocker i höjden och kvar är jag med tryck över ögonen, ledvärk och allmänt illamående.

Tack för den värmen! Jag som nu ska sluta jobbet, åka ut i skogen ta långpromenad med hundarna (Effie ska få prova sin nya kylväst) sen var det meningen jag skulle jobba ena hästen på ridbanan men med det här blodsockret är det inte ens säkert jag kan sätta mig i bilen :rage::arghh:

Hunden är vaccinerad, tokglad som vanligt hos veternären. Älskar veterinärer, dom har godis :D
Fått ett simpass gjort, hämtat ut paket och dricker vaniljlatte nu och tar igen mig en stund innan middagen ska fixas. Ska grilla idag :d

Här står damen och väntar på att veterinären ska öppna dörren. Så här förväntansfull :banana:

Bifogade filer

• IMG_20180522_100654_185.webp
    IMG_20180522_100654_185.webp
    227,1 KB · Visningar: 26
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 168
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar