Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
+
Just ätit upp resten av mina fajitas. Nu kommer jag inte vilja äta det på några månader. Men gott och är mätt. Katten är extremt sur eftersom middagen var försenad. Hon ligger demonstrativt på sin kattsäng i vardagsrummet och tittar surt när jag går förbi. Inte ens godis lockar just nu. :meh:

Så fruktansvärt svårt att säga nej :cool:

Screenshot_20180524-100136.webp

Sitter i Värnamo och ska jobba fm. Efter jobbet bär det av till mamma då hon och syster har bestämt sig för lunch i Smålandsstenar på Mors dag. Jag jobbar i Skillingaryd vilket är åt andra hållet så jag hoppar det.

När jag kommer hem ska jag slänga igång min AC hemma, fy fan så varmt det är. Men smhi säger regn på lördag så nu får vi dansa rejält på fredag kväll så att det blir så :bow:

Då var det Att ladda för att lägga gräsmattan. Redan 12 grader så det blir varmt . Hoppas ljumsken håller sig lugn . Den svider idag åxo
Alltså, ljumskbråck ska man vara försiktig med! Det kan snabbt bli väldigt mycket värre om man inte tar hand om sig. Ring sjukvården och förklara vad som hände! Jag misstänker att de kommer att se till att få titta på dig i dag. Du ska vara rädd om dig! :heart

Jag sag just ett meddelande fran min doktor appropa en del blodtester jag tog harom dagen. Mina njur varden ar "considerable" battre! :banana:
Jag hade inte uppfattat dem som sa daliga, men uppenbarligen haller inte doktorn med riktigt och jag vet att jag ar ratt dalig att lyssna pa sadant. :angel: Tur han ar nojd nu i alla fall. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 509
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand