Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det den orangea basketbollen som jitterbuggade? Jag blir lite bekymrad att jag kommer drömma om det och känns ju klart som en mardröm av tuffare slag.
GaaaaaaaaaaahJo det var Herr Orange som jitterbuggade så toupén fladdrade.
Fast man har väl alltid längre tid på sig änsjälva tvättider? Själva torktiden brukar va ca 45 min efter.
Då var det Att ladda för att lägga gräsmattan. Redan 12 grader så det blir varmt . Hoppas ljumsken håller sig lugn . Den svider idag åxo
Alltså, ljumskbråck ska man vara försiktig med! Det kan snabbt bli väldigt mycket värre om man inte tar hand om sig. Ring sjukvården och förklara vad som hände! Jag misstänker att de kommer att se till att få titta på dig i dag. Du ska vara rädd om dig!Då var det Att ladda för att lägga gräsmattan. Redan 12 grader så det blir varmt . Hoppas ljumsken håller sig lugn . Den svider idag åxo
Alltså, ljumskbråck ska man vara försiktig med! Det kan snabbt bli väldigt mycket värre om man inte tar hand om sig. Ring sjukvården och förklara vad som hände! Jag misstänker att de kommer att se till att få titta på dig i dag. Du ska vara rädd om dig!
Alltså, ljumskbråck ska man vara försiktig med! Det kan snabbt bli väldigt mycket värre om man inte tar hand om sig. Ring sjukvården och förklara vad som hände! Jag misstänker att de kommer att se till att få titta på dig i dag. Du ska vara rädd om dig!
Absolut! :-)Det ser jättegott ut! Har du något recept?