Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon jobbar fm så ni får ge er till tåls en stund till
Hon jobbar fm så ni får ge er till tåls en stund till
Hos min hyresvärd gäller lite olika regler. Om torkutrustningen står i ett separat rum har man en timmes torkning efter avslutad tvättid. Annars inte.Fast man har väl alltid längre tid på sig änsjälva tvättider? Själva torktiden brukar va ca 45 min efter.
Vi svenskar är lite snålare med att åka på konserter? En relativt ung publik kanske med föräldrar som anser att det inte är lämpligt att vara ifrån skolan så här i slutskedet med olika deadlines?Snart dags för hotellfrukost efter gårdagkvällens konsert med James Blunt. Bra konsert, som vanligt med honom, men inte en av de starkaste/bästa jag varit på.
Dottern älskade att hon lyckades komma längst fram dock , nedanför scenen.
Märkligt med en artist (som är sjukt bra live) som spelar 30 fullsatta konserter i Tyskland och resten av Europa , men inte ens lyckas fylla lilla Annexet på en enda spelning i Sverige.
Vi svenskar är lite snålare med att åka på konserter? En relativt ung publik kanske med föräldrar som anser att det inte är lämpligt att vara ifrån skolan så här i slutskedet med olika deadlines?
Jag har personligen lite svårt att finna intresset att gå på konserter överlag vilket är lite synd för dottern vill åka men jag vill inte släppa henne själv. Inte just på James Blunt men på andra artister som hon har fört fram önskemål om.
Du ser, jag har verkligen noll koll.Kanske, 800 per biljett + resa och hotell, blir en del pengar. Fast ung publik är det inte. Jag som dryga 40 ligger nog runt medel i detta sammanhang.
Med en konsert per 5 år här i landet så får man se mellan fingrarna med det där med skolan.... Dottern med min hjälp satt dock och pluggade på hotellet både före och efter konserten igår eftersom det är viktigt prov imorgon.
Fast alltså när man tittade på SMHI igår så skulle det regna rejält tisdag onsdag torsdag men nu är det borta och det ska komma 5 mm på lördag Om det nu verkligen kommer hela 5 mmNär jag kommer hem ska jag slänga igång min AC hemma, fy fan så varmt det är. Men smhi säger regn på lördag så nu får vi dansa rejält på fredag kväll så att det blir så
Undrar om det står 2018 i kalendern eller har de en annan tid i Nya Zeeland?
Läskiga saker som händer typ 50% av befolkningen, Läskigt värre!
Nu har jag skrivit bota och basun samt pratat med
Edit. De var väldigt snabba för nu kör vi för fullt igen
Vad jag tycket också.Patetiskt!
bota och basun
Bota vad då och vem bastar