Jo minsann får vara glad om någon vill men ibland rasslar det till men i regel är det något man inte vill ha på vänlistan.Mest naketVissa är populära minsann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo minsann får vara glad om någon vill men ibland rasslar det till men i regel är det något man inte vill ha på vänlistan.Mest naketVissa är populära minsann
Vissa är populära minsann
Befinner mig i ett helt fantastiskt lyckorus och har ingen aning om hur jag ska lyckas somna i kväll
Officiellt först i morgon så jag kan inte skriva ut här änGött!!! Ngt speciellt? Ber om ursäkt om jag missat ngt
Officiellt först i morgon så jag kan inte skriva ut här än
Nu ska Tant vara tyst tills i morgonJag vet! Jag vet! banana:
Det där är mystiskt för jag får aldrig nåt men en kamrat blir bombarderad.Förresten FB har spårat ur totalt .Fick 4 vän förfrågningar .En av dom känner jag men resten var nakna tjejer som visade upp hela härligheten och hade massor med filmer på deras sidor
Var det den orangea basketbollen som jitterbuggade? Jag blir lite bekymrad att jag kommer drömma om det och känns ju klart som en mardröm av tuffare slag.Shit vad hon kämpar Men den stora frågan är, fick funktionärerna äta kött?
Förövrigt gick jag och la mig vid halv sex tiden för att jag mådde illa, tänkte bara vila i några minuter, vaknade just och ville helst somna om. Jag har ett vagt minne av att katten försökte väcka mig, men inte lyckades. Drömde världens underligaste dröm där jag ömsom satt och tittade på tv rapporten och ömsom var där när Trump hade fest i vita huset och dansade och någon känd spelade trummor (ingen aning om vem dock) och Obama var där. Samt att jag var deppad över att alla verkade acceptera Trump och hans politik eftersom den blivit normen. Samt att han jitterbuggade loss i all sin oranghet på dansgolvet.
Sedan att det fanns en ny president och någon rapporterade från ett tal han höll och jag var både där och tittade på det på tv. Extremt bisarrt men förutom Trump och att han var orange och dansade och det var en svart motorcykel inblandad när gästerna gick så ingen mardröm.
Det ser jättegott ut! Har du något recept?Sitter och äter pizza gjord på orientaliskt tunnbröd och kollar på när hästarna betar ned gräsmattan, skönt att slippa klippa!