Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vissa är populära minsann :cautious:

Joråsåaaattteeeem? :angel: Iallafall på the internetzzzz. Antar att folk tycker att det är smidigt att bara slänga iväg en vänförfrågan liksom. Tycker att folk iaf kunde skicka ett litet meddelande om vem de är och varför vi bör vara vänner. Men är väl en gammal tant och fattar inte hur folk nätverkar :p

Sitter och äter pizza gjord på orientaliskt tunnbröd och kollar på när hästarna betar ned gräsmattan, skönt att slippa klippa!

33204872_10155674610838333_8339132841493266432_n.png

33227969_10156604393756019_1182759522880454656_n.jpg

Får gå ut och slå av vattnet till gräsmattan och vattna kragarna och krusbären som växer så det knakar .Trodde jag förlorat som då mössen ätit av all bark men sparade några grenar på den ena och klippte ner den andra och det bara sprutar kvistar ur marken .Så ska jag nog sätta tänderna i tantens fläsklägg som hon har i kylen :d.Hon kommer säkert inte hem förrän inatt då hon är hos sin syster

Då har jag landat på huvudkontoret. Det hade skett en olycka på Rotebroleden så det var totalt avstängt och jag fick köra via Upplands Väsby i stället. Tur jag inte fastnade i köerna efter den avfarten där ingen kunde köra en meter. Sen var det ett rådjur som sprang över vägen framför bilen men det var 50 just där så jag hann bromsa. Hade jag kört fortare så hade jag nog klippt den.

Sitter med kokhet unge i famnen. Han sover ganska lugnt men behöver konstant kroppskontakt och det är _varmt_. Verkar vara en kombination av nya molarer på väg upp och förkylning.

Har varit så sedan igår kväll, så pappan släpade fram den portabla ACn så vi slipper smälta bort iaf (den blåser inte rakt på oss).

Är likadan på dagtid så jag har inte fått något gjort alls idag, vi som ska till Finland på fredag och behöver packa och städa ur bilarna (en ska med och en ska lånas ut).

Hoppas han är feberfri imorgon kväll, annars stannar nog jag och han hemma.

Shit vad hon kämpar :up: Men den stora frågan är, fick funktionärerna äta kött? :angel:

Förövrigt gick jag och la mig vid halv sex tiden för att jag mådde illa, tänkte bara vila i några minuter, vaknade just och ville helst somna om. Jag har ett vagt minne av att katten försökte väcka mig, men inte lyckades. :crazy: Drömde världens underligaste dröm där jag ömsom satt och tittade på tv rapporten och ömsom var där när Trump hade fest i vita huset och dansade och någon känd spelade trummor (ingen aning om vem dock) och Obama var där. Samt att jag var deppad över att alla verkade acceptera Trump och hans politik eftersom den blivit normen. Samt att han jitterbuggade loss i all sin oranghet på dansgolvet.

Sedan att det fanns en ny president och någon rapporterade från ett tal han höll och jag var både där och tittade på det på tv. Extremt bisarrt men förutom Trump och att han var orange och dansade och det var en svart motorcykel inblandad när gästerna gick så ingen mardröm. :idea:
Var det den orangea basketbollen som jitterbuggade? :nailbiting: Jag blir lite bekymrad att jag kommer drömma om det och känns ju klart som en mardröm av tuffare slag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 503
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 314
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar