athena_arabians
Trådstartare
När du är i farten så kan du komma hit och köra en massa kärror med ris
Så frestande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du är i farten så kan du komma hit och köra en massa kärror med ris
Nejdå det behövs inte då jag ska elda då det blir regnSå frestande
Nejdå det behövs inte då jag ska elda då det blir regn
För att hen är en runts...Men varför?
Hen är pigg fast hen är "sjuk"Uffe utforskar sina nya blad nu. Som jag har hämtat i skogen Visa bifogad fil 15325
Det är lika här då jag röjt av vid uthuset där det växt igen helt och hållet men gallrat och sparat en del träd .Det var så tätt att jag var tvungen att hugga ur dom små träden först för att ha någonstans att fälla dom större och problemet var att i princip alla kronorna var ihopväxta så det var ett elände att få omkull skiten .Så jag fällde 5-6 träd ,Kapade och kvistade dom och drog ut virket sedan samla alla kvistar så det blev ett jäkla släpande innan jag kunde fälle flera .Så höll jag på i 5 kvällar så rishögen är rejält stor .Så nu har jag veden för vintern .Ska släpa ut kapen och klyven i morgon och börja ta hand om detMitt ris har varit utspritt över halva gården så det hade varit ungefär lika mycket jobb att få ihop det till en hög, plus att jag som sagt inte riktigt har något bra ställe att elda på. Återvinningen är enklast (förutom när idiot försöker backa på mig då ).
Fast man har väl alltid längre tid på sig änsjälva tvättider? Själva torktiden brukar va ca 45 min efter.VARFÖR ska det vara så svårt att hålla tiden i tvättstugan?? Nej, jag vill inte umgås med folk i porten bredvid och antingen låta tvättstugan vara olåst när de torkar klart i tumlaren eller bestämma tid ”när jag ska ner nästa gång”. Jag vill tvätta ifred och framförallt vill jag tvätta själv på min tid
Mvh / typiskt svenskt grannskygg fröken som sitter och häckar med örat mot dörren för att höra när människan går
Jag har en som jag känner som åker dit ibland på semester ( ) och då köper hon alltid mineraler till migOm man har en bestämd inköpslista och är prismedveten kan man spara resan flera gånger om.
Jag är ingen frekvent besökare men har gjort bra fynd. Märkesväskor till bråkdel av ordinarie pris. Ytterkläder i god kvalitet etc.
Däremot fattar jag inte att man åker dit och handlar på måfå
Det är nog så.Antar att det finns en anledning till skuldsanering, att du ska komma på fötter igen. Gissar att de vill att du betalar av kortfristiga skulder/krediter först. Räntan på dessa är garanterat mkt högre. CSN är ju ett förhållandevis mkt förmånligt lån
Förresten FB har spårat ur totalt .Fick 4 vän förfrågningar .En av dom känner jag men resten var nakna tjejer som visade upp hela härligheten och hade massor med filmer på deras sidor
Vissa är populära minsannHar typ 150 vänförfrågningar. Ignorerar alla som jag inte känner/har kontaktat mig.
Det gör jag åxo fast brukar kolla vad det är för något men nu var det bara nakna tjejer som leker med hönanHar typ 150 vänförfrågningar. Ignorerar alla som jag inte känner/har kontaktat mig.
Dottern var himla duktig och efter en ordentlig spurt kom hon sjua (Det är hon i röd keps.)
Visa bifogad fil 15332