Kalkonkassler med kokt potatis och kall sås här och det är sambon som fixat så jag har inte ens behövt anstränga migIdag blir det lätt mat,varmkorv,bröd och potatissallad,orkar inte något annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kalkonkassler med kokt potatis och kall sås här och det är sambon som fixat så jag har inte ens behövt anstränga migIdag blir det lätt mat,varmkorv,bröd och potatissallad,orkar inte något annat.
Om man har en bestämd inköpslista och är prismedveten kan man spara resan flera gånger om.Tycker fenomenet Ullared är fascinerande. Folk åker dit på sin lediga tid och ofta långt får de åka för att handla prylar
Barnet ska strax springa Kalvinknatet och det är alldeles för mycket folk
Vad är det?
När du är i farten så kan du komma hit och köra en massa kärror med risJag är helt j-la död och mina armar sönderrivna och inte f-n är jag klar med riset, det är en guck kvar... Tur nog får jag låna vagnen på måndag igen, min granne är som sagt
Missia mår bättre och har inga problem att peta i sig räkor
Jo men jag tänker fem år är rätt länge om det ska stå och ticka ränta även om den inte är så hög.