Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen. Dags att kliva upp strax och ta ut hund och katt. Hostade halva natten ungefär, har en så himla otrevlig hosta sedan några dagar. Extremt störande.

Kommande starter ser man inte förrän anmälan är stängd vilket brukar vara sex dagar innan. En del lopp blir dessutom fulla rätt fort och då är det inte säkert hästen kommer med
Aha. Jag får väl bara hålla lite koll på travsport.se då. Jag vill helst inte anmäla mig för startbevakning på travronden. Försöker rensa i min inbox......

Sitter och kollar på vattenspridarna . Ska vänta 30 min och flytta dom en gång till sedan drar jag iväg och handlar så får det sköta sig själv ett tag. Perfekt dag på jobbet då man kan sitta i skuggan och leka med mobilen

Ligger fortfarande i sängen :nailbiting::D
Varit vaken ett bra tag men så skönt att inte ha något som tvingar upp mig.
Ska gå ett cykellopp förbi stallet idag. Är lagom road men det kan ju bli bra miljöträning för djuren ;)

Sitter och laddar för att åka till Vännens båt och ge mig iväg på utflykt. Idag ska vi bada, vilket blir första gången för i år för mig :p Minns inte ens om jag badade förra året... Vännen lär få något att skratta åt iaf med tanke på vilken jäkla badkruka jag är.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
62 657
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 534
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar