Kanske för att du är hungrig? Svårt att sova då.Varför kan jag inte sova längre än till senast halv sju på helgerna? Och jag är hungrig. Undra om det finns potatis kvar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för att du är hungrig? Svårt att sova då.Varför kan jag inte sova längre än till senast halv sju på helgerna? Och jag är hungrig. Undra om det finns potatis kvar...
Myggfönter my dear. Myggfönster.Hur går det med myggen då?
Myggfönster måste man ha, ett till varje rum minstMyggfönter my dear. Myggfönster.
Ingen lantis öppnar fönster utan myggfönster. Många somrar sitter de på plats hela sommaren.
Det är nu under den här extrema hettan som jag tar i och ur dem.
Aha. Jag får väl bara hålla lite koll på travsport.se då. Jag vill helst inte anmäla mig för startbevakning på travronden. Försöker rensa i min inbox......Kommande starter ser man inte förrän anmälan är stängd vilket brukar vara sex dagar innan. En del lopp blir dessutom fulla rätt fort och då är det inte säkert hästen kommer med
Känner du ägaren/ägarna till hästen? För de brukar ju få reda på när tränaren planerar att startaAha. Jag får väl bara hålla lite koll på travsport.se då. Jag vill helst inte anmäla mig för startbevakning på travronden. Försöker rensa i min inbox......
Nej, det gör jag inte.Känner du ägaren/ägarna till hästen? För de brukar ju få reda på när tränaren planerar att starta
Tog en långpromenad strax efter klockan 6 då var det skönt ute så hunden inte blev för varmSå jävla varmt redan. Min stackars hund fick åka in i duschen för en kall avspolning efter morgonrundan, han är inte ett fan av det här vädret...
Bra idéKöp en plog eller satsa på snälla grannar
Alternativt bygg snöskulpturer.
Inget regn här Men det ska endast vara 16 grader på tisdagFlyttat hästarna till nya hagen och sprungit med vattenhinkar.
SMHI säger regn om en vecka! I väntan på det sitter jag inne med ac på för fullt och tittar på Railroad Alaska.