Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag mår akut illa, skulle tro att det blev förgiftningsreaktion p.g.a. extra medicin och för lite mat idag. Har precis haft ett mindre trevligt besök i badrummet men nu börjar iaf. det värsta lugna sig och toksvettandet från fötterna och upp i hårfästet lugna sig så det finns lite hopp. Blek, illamående och skakig, känns ju verkligen som jag fick matlust, inte!

:heart :heart :heart Ta hand om dig!

Tack :heartInte första gången precis så ska nog fixa den här omgången med. Såå förbenat less på kropp som tokreagerar på mediciner, haft lite utmaningar för att få det att funka skapligt och i det stora hela går det ganska bra just nu, när jag hade morfin var det inte att leka med men det har jag lyckats bli av med iaf. så är ju en liten tröst. :up:

Mätt i magen och lite sur för att jag inte orkar någon chokladpudding,men den finns ju kvar till i morgon.
@hallonsaft :heart och ät något om du kan.
Sippar försiktigt på en mugg te försiktigt och ska försöka ta en knäckemacka om ett tag.

Gosa med Pälsfröken så känns det lite bättre. Du bara måste ta hand om dig själv! Vad är den lilla tappra nattklubben utan dig? :love:
Hon verkar märka att jag inte är så pigg, satt bredvid mig när jag var i badrummet. Klart jag tar hand om mig vill ju vara med och ha koll på nattklubben. :)

Dagen har gatt i festandet's tecken ... och tyvarr lar det halla i sig i morgon ocksa. :o Men da lar jag kunna lata bli att ata hela tiden och bara agna mig at en helt vansinnig Amerikansk frukost.:cautious: Sedan ska jag springa efter 18 manaders barnbarnet sa jag springer nog av mig det mesta av det. :p
Nu ar det dock dags att gora sig i ordning for sangen, sa G'natt alla och ha en bra dag. :D

Varför kan jag inte sova längre än till senast halv sju på helgerna? Och jag är hungrig. Undra om det finns potatis kvar...

Måste det vara så varmt hela tiden? Jag vill kunna vara ute och göra saker men nu går det ju inte. Vet att jag ska vara tacksam över att det tog så här lång tid innan kroppen sa ifrån men det är så frustrerande ändå :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
62 657
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 534
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar