Skolexempel, jaha och det är?
Du har fått vad???
Solexem! Jävla autocorrect
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skolexempel, jaha och det är?
Du har fått vad???
En sak är jag glad över med vädret. Det är väldigt lite fästingar.
Och jag körde bil i bikini idag för jag orkade inte byta om efter badet. Givetvis klädde jag inte på mig mer innan jag klev ur bilen hemma.Jag brukar hämta posten i linne och trosor, eller gå ut med sopor eller mata kaninen. Ibland ett längre linne utan trosor
Men va fan, kunde ju lika gärna strosat runt i bikini liksom.
Mjo det verkar mer normalt.Solexem! Jävla autocorrect
Håller med dig Jävla autocorrect .Var gång som jag skriver något på mobilen så blir det alltid något ord som blir fel då autocorrect ändrar och skärmen är så sprucken så jag ser det inte förrän det är för sent .Så alla på buke tror nog att jag är klen på att skrivaSolexem! Jävla autocorrect
Fast var ser man kommande starter när man söker där? Jag kan bara se resultat från vad den redan har åstadkommit.
Landat hemma. Korsförlamning utesluten ska boka tid på husaby för utredning.
Suck...
Jag orkar snart inte mer. Själv ser man för jävlig ut efter operationen i onsdags..
Visa bifogad fil 15705
Nejdå inte alls du är söt fastän du påminner om en hamster just nuskämtsamt sagtLandat hemma. Korsförlamning utesluten ska boka tid på husaby för utredning.
Suck...
Jag orkar snart inte mer. Själv ser man för jävlig ut efter operationen i onsdags..
Visa bifogad fil 15705
Åhhhhhhhhhhhh aja, Skickar tröst kramLandat hemma. Korsförlamning utesluten ska boka tid på husaby för utredning.
Suck...
Visa bifogad fil 15705
Landat hemma. Korsförlamning utesluten ska boka tid på husaby för utredning.
Suck...
Visa bifogad fil 15705