Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sisådär, nu är det diskat. En inte alltför uppbygglig syn med en svettandes jag i (trasiga!) trosor. Imorgon ska jag dammsuga och moppa innan jag sticker till Stockholm på måndag för mitt gudbarns student + förhoppningsvis hjälpa brorson med hans dator.

Äter jordgubbar och slappar och försöker förklara för katten and nej, hon får inte gå ut på balkongen även om jag är där och svalkar mig. :rage: tycker katten.

Barnet håller på att skriva kort till morgondagens kalas samtidigt som vi kollar på Tunnelbanan. Snart sovdags för henne och då ska jag kolla på Ex on the beach :)

Maken kom nyss med chips. Vi är ju barnlediga så vi har ätit godis och nu chips till middag :o knasigt men det känns faktiskt lite spännande att göra precis som man inte ska göra.

Fick videos på ponnyn så nu ska jag åka på tisdag och titta :o vad har jag gett mig in på? :D men det ska bli spännande och roligt med hästaktiviteter igen.

Landat hemma. Korsförlamning utesluten ska boka tid på husaby för utredning.

Suck...

Jag orkar snart inte mer. Själv ser man för jävlig ut efter operationen i onsdags..
20180601_040825.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
62 577
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 532
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar