Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så tristMen åh! Här kom inte en droppe. Jag är besviken.
Och nu är jag inne på laptopen, blir nog bra?!?kaffe, laptop och fotboll
Temp. Låst på Buke enligt laptopen men är ju inne med mobilen och skriver detta. Orka
Det var sol här nyss men nu regnar det. Yay!!Så trist
Här var svalare ett tag men nu gassar solen igen suck
Var någonstans söker man på hästens namn ??Kolla på atgs hemsida och sök på hästens namn.
Var någonstans söker man på hästens namn ??
Fel, jag som hade atg framför mig så blev galet skrivet, det ska vara travsport.seVar någonstans söker man på hästens namn ??
Fast var ser man kommande starter när man söker där? Jag kan bara se resultat från vad den redan har åstadkommit.Travsport.se -> Under "tävlingar", "avel & uppfödning", etc -> Vit ruta med blå "sök-ruta" under. Skriv hästens namn.
Fast det är inte historik utan kommande starter som jag är intresserad av dock....Fel, jag som hade atg framför mig så blev galet skrivet, det ska vara travsport.se
(iofs. brukar jag anv. atg med men blir lite jobbigare, där brukar jag bara klicka den jag är intresserad av historiken på just då)
Sorry!
Ja jag hade tyvärr inte mobil/kamera tillgängligt när det hände annars hade jag gjort det. Känns skit rent ut sagt eftersom det är min brors sambo så stämningen lär väl vara så där, men det gör det ju absolut inte okej. Men liksom inte ens han reagerade? Det var som att det var jag som hade gjort något fel när jag reagerade på att hon smällde till hunden med en plasttallrik. Blir så argJag hade inte ens försökt det, utan antagligen hade personen fattat fort att jag inte tycker sånt är okej sen hade jag filmat/fotograferat för bevis och anmält. Jag har absolut 0tolerans när det gäller barn och djur som blir utsatta för sånt.