Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var björken omkull riset bortforslat och masssbitarna på vedbacken . Får ta traktorn och bära fram stockarna. Fick många vänner där ute helvete med mygg det var . Ska dricka lite och fortsätta. Tänk jag fick den dit jag ville om det var tur eller skicklighet vet jag inte :p

Det här är helt sjukt. Plötsligt har elementet under mitt skrivbord fått spel och är kokhett :arghh: även rören dit är heta som attan. Elementet har varit kallt och avstängt som jag antar att det är på sommaren. Värmen stiger uppför benen.

Sytt en kjol åt lillasyster. Krånglade som fan så det tog längre tid än jag trodde :meh: är lite hungrig, så ska göra tacos. Funderar på vad jag ska se på för film också. Om jag ska "slösa" trafik på att streama eller om jag ska ta nån jag har sparad på datorn. Men alla dom har jag ju redan sett :cautious:

Jag hade inte ens försökt det, utan antagligen hade personen fattat fort att jag inte tycker sånt är okej sen hade jag filmat/fotograferat för bevis och anmält. Jag har absolut 0tolerans när det gäller barn och djur som blir utsatta för sånt.
Ja jag hade tyvärr inte mobil/kamera tillgängligt när det hände annars hade jag gjort det. Känns skit rent ut sagt eftersom det är min brors sambo så stämningen lär väl vara så där, men det gör det ju absolut inte okej. Men liksom inte ens han reagerade? Det var som att det var jag som hade gjort något fel när jag reagerade på att hon smällde till hunden med en plasttallrik. Blir så :devil: arg

Då var jobbet klart det som ska klyvas ligger i vedhögen och det som inte behöver klyvas ligger i vedboden. Blev 4 skottkärror som åkte in . Det grova gick fort med nyfilad såg . Skitkul då det är som att skära smör när kedjan biter . Nu blir det en dusch och en drink . Så efter jobbet i morgon så ska jag montera ner sågen och försöka baxa in den om jag klarar det då den är tung

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 318
· Visningar
62 325
Senast: Ninnurur
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 530
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar