Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast vems norm ar det du tittar pa? Definitivt inte nagon norm jag nagonsin tillhort ... eller mina vanner. Visst har jag sett det du beskriver, men har mest ruskat pa huvudet at hur omogna de ar.
Titta pa @tornblomma och hennes aldre vanner som hon bade vinar och dricker kaffe med. Jag har vanner som jag skulle kunna vara farmor till ... och vi ar verkligen nara vanner som uppskattar varandra och diskuterar det mesta i livet medan allt fran kaffe till vin och sprit (shots are poppis hos flera) avhandlas till allas fortjusning.
Ska jag kanna mig onormal och konstig? Eller ar min norm en annan sorts norm?

I dag kom jag att tanka pa att de av mina vanner som ar "utanfor normen", det vill saga rejalt aldre eller yngre har en sak gemensamt. De ar alla oerhort possitiva manniskor som ser mer till det possitiva i livet an vad som kan (eventuellt) bli problem.

Det finns alltid någon på Buke som har koll.

Om jag vill göra mig en canvas-tavla från ett foto (längre fram i tiden), vilken sida/företag är att rekommendera här på nätet?

Jag tänker mig en stor, 70x100.

(japp, börjar planera vad jag vill ha på mina väggar den dagen jag flyttar. ;)).
Canvas Picasso är bra :) .

Dricker vin, äter chips och tittar på futurama. Bra lördag!

Ska nog ut i stallet, klä på hästarna och släppa ut dem igen. Eller låta dem stå inne en timme till. Slipper undan värme och insekter, alltid uppskattat.

Det är bara sjunde och sista loppet kvar på V75 och sitter med 6 fel, bra jobbar Harry Boy verkligen snyggt. Pappa behöver inte känna sig stolt, han som är skyldig den här gången men om 1 vecka får jag stå med skammen eller rak rygg :rofl: Ja ja ska man bomma kan man göra det ordentligt, lite utdelning idag iaf. för dom som får ta del av den.
Inte så länge kvar till fotbollen börjar, weeee :banana: Sverige-Danmark.

Slog till på både fåtölj och taklampa.

b

b

Har även spraymålat beslag på en äldre byrå och pysslat/packat. Hann även med att vina ett par timmar i parken :angel: :D

Funderar allvarligt på att diska i trosorna. Inga fönster i köket, blech.
Grannen mittemot skulle lätt kunna se mig från deras kök om de hade velat. Det känns inte som mitt problem om de ser mig :p höggravid iklädd endast trosor gick jag och värmde välling för ett par år sedan. Visade sig att grannen kastade sopor också och jisses vad han tittade :D

Dilemma här, kan inte bestämma mig om jag ska ha en mugg te eller kaffe till att börja med när fotbollen startar.
Onödig beslutsångest verkligen. Vattenflaskan är laddad iaf. går nog åt en skvätt när man kickar boll i soffan nu tänker jag.:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 314
· Visningar
62 252
Senast: alazzi
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 529
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar