Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@hallonsaft importförbudet hävdes imorse :p

Vi skulle åka in och köpa ny router och jag tycker att man åker omgående när man bestämt sånt..... Det tycker inte han..... 20 minuter från beslut till verkställande är en evighet enligt mig.
Okej dumt av mig att fråga för svaret kunde jag vara utan egentligen :D
Hade mitt x varit så snabb i sånt läge hade jag avrit mycket nöjdare i relationen där kunde det gå timmar innan saker gjordes. Men han var ju iofs. seg överlag det kanske din inte är, 4 sekunder... :rofl:
Hoppas ni fick tag i ny router och den fungerar bra :up:

Det är nästan för varmt att sitta vid symaskinen nu. Tog en timmes paus tidigare för att äta och starta en maskin med tyg. Nu är jag klar med det jag klippte ut tidigare idag. Pannband/hårband till butiken, trosor åt mig och lillasyster. Eventuellt är dom för stora åt henne nu, sytt strl s, men hon lär väl växa i dom :)
IMG_20180602_160419.webp

Okej dumt av mig att fråga för svaret kunde jag vara utan egentligen :D
Hade mitt x varit så snabb i sånt läge hade jag avrit mycket nöjdare i relationen där kunde det gå timmar innan saker gjordes. Men han var ju iofs. seg överlag det kanske din inte är, 4 sekunder... :rofl:
Hoppas ni fick tag i ny router och den fungerar bra :up:

Frågar man får man svar :angel:

Routertjosan får herrn lösa. Vi har 30 grader varmt och luften är så duktig att håret blir blött.... dvs min hjärna är som sirap.

Slöar nu mest. Ska utfodra mig och katterna snart.
Sedan ut och plocka maskrosblad och grenar till landisar. Kanske en sten till kampfiskkaret
I morgon är det jobbardag igen

Å vad härligt ni har det med bad och tårta, glass och allt vad det är :d!
Själv äter jag just nu ärtsoppa med smörgåsar till. Efter det givetvis kaffe.

Haft städdag och planen ikväll (det så kallade lördagsnöjet O_o), blir att gå med tråd.

Jag har hittat en liten ponny jag tänkte köpa. Om jag och ponnyn klickar :nailbiting: tanken är att ponnyn ska lära mina barn att rida med. Bland annat. Det här är helt galet. Hoppas att det här blir bra, herrejösses vad är det jag håller på med? :o inte haft häst på en sådär 3-4 år beroende på hur man räknar.

Jag avskyr att bada. Men jag måste erkänna att egen pool på gården resulterat i att jag badat nästan varje dag sedan vi startade den?
Jag tycker att det blir ett alldeles för stort projekt med att bada i vanliga fall :o . Åka iväg, leta upp en badplats, packa en väska...... Men egen pool - trots att den är pytteliten och enkel - gör också att jag glatt hoppar i dagligen :) . Underbart skönt.....

Jag tycker att det blir ett alldeles för stort projekt med att bada i vanliga fall :o . Åka iväg, leta upp en badplats, packa en väska...... Men egen pool - trots att den är pytteliten och enkel - gör också att jag glatt hoppar i dagligen :) . Underbart skönt.....

Ja man ska packa, hitta parkering, hitta någon vettig plats på stranden mm mm

Det blir sånt jäkla projekt!

Här har vi både pool och en å på tomten :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 313
· Visningar
62 203
Senast: MJLee
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 529
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar