Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej dumt av mig att fråga för svaret kunde jag vara utan egentligen@hallonsaft importförbudet hävdes imorse
Vi skulle åka in och köpa ny router och jag tycker att man åker omgående när man bestämt sånt..... Det tycker inte han..... 20 minuter från beslut till verkställande är en evighet enligt mig.
Okej dumt av mig att fråga för svaret kunde jag vara utan egentligen
Hade mitt x varit så snabb i sånt läge hade jag avrit mycket nöjdare i relationen där kunde det gå timmar innan saker gjordes. Men han var ju iofs. seg överlag det kanske din inte är, 4 sekunder...
Hoppas ni fick tag i ny router och den fungerar bra
Åskan mullrar
Hoppas på mer regn nu
Ja jag var på affären efter att det regnadeHär kom det 2 droppar och ett muller vilket resulterade i att det numera känns som att jag bor i ett terrarium...
Jag kan meddela att den - enligt alla - var helt LJUVLIG ! Så god och så enkel (speciellt som jag fuskade med köpebottnar). Recept här: http://blogg.amelia.se/fridasbakblogg/2017/04/12/himmelsk-jordgubbstarta-3/Idag blir det tårta !!
Kors i taket. Jag har badat igen. Jag hittade en ny sjö.
I vanliga fall brukar jag inte bada förrän tidigast i juli, om jag överhuvudtaget badar under sommaren. Det här var tredje gången för i år.
Jag tycker att det blir ett alldeles för stort projekt med att bada i vanliga fall . Åka iväg, leta upp en badplats, packa en väska...... Men egen pool - trots att den är pytteliten och enkel - gör också att jag glatt hoppar i dagligen . Underbart skönt.....Jag avskyr att bada. Men jag måste erkänna att egen pool på gården resulterat i att jag badat nästan varje dag sedan vi startade den?
Jag tycker att det blir ett alldeles för stort projekt med att bada i vanliga fall . Åka iväg, leta upp en badplats, packa en väska...... Men egen pool - trots att den är pytteliten och enkel - gör också att jag glatt hoppar i dagligen . Underbart skönt.....