Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjort en lunchsmoothie med björnbär, rödbeta och lite annat som låg i kylen och behövde ätas upp. Har en to do-list idag som behöver kommas igång med men förmiddagen har varit slapp.

Idag blir det tårta :) !!
IMG_20180602_115811_854.jpg

En kompis dök upp och ringde på dörren och undrade hur attans det var fatt? Jag blev ett stort frågetecken och undra om hon var galen?
Visade sig att min mobil inte gått att nå och när jag startade om den så hade hon ringt massor av gånger och till slut bestämt sig för att komma hit. Hon hade funderat på om jag ramlat i duschen och slagit skallen i fönsterkanten eller snavat på katten och brutit benen eller råkat ut för något annat tokigt. Stackarn! men jag är ändå väldigt tacksam att hon bryr sig även om jag inte gillar att skrämma folk i onödan.
"Underbart" :meh: med teknik som inte fungerar ordentligt tydligen men fungerar så pass att jag inte ens märkt det själv. (trodde mobilen skulle låsa sig när den väl började funka och allt rasade in samtidigt).

Undrar om jag ska köra ett ryck och städa sovrummet. Disken står och svalnar i hon - kör alltid på högsta värme så det tar ett tag innan man kan stoppa händerna i den. Börjar tyvärr bli varmt så vill gärna göra det innan värsta värmen. Sedan blir det sushi :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 313
· Visningar
62 185
Senast: MJLee
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 528
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar