Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barnen är hos morsan så hjärnan har fått vila lite. Helt plötsligt är detta gamla metalhead sugen på gamla pop/discolåtar från 90-talet så nu ligger jag här i sängen och lyssnar på gamla klassiker. Snart dags att dra iväg och hämta ut lite paket på posten och besöka apoteket en snabbis.

Regn :banana::banana::bump:
IMG_20180602_141922.webp

Ack nu har solen hunnit till mina fönster och eftersom katten blir galen om jag har sovrumsdörren stängd så får vi båda svettas :meh:

Jag kämpar hårt mot mina fördomar. Spelas så högt att rutorna återigen skallrar men mitt på dagen. Scrolla fram till 1:25 om ni vill bara lyssna på låten - om ni vill det öht. :nailbiting:

Just nu njuter jag när de kör ABBA :meh:

Har gått loss med mässingsprayen, sprayat vinställ och nu handtag till byrå. Måste lägga band på mig så jag inte råkar spraya allt jag äger :cautious::laugh:

Har sålt ACn som jag köpte häromdagen. Fick en fulhetskris av den. Den störde mitt estetiska sinne. Svettas hellre än tvingas ha den i rummet. Helvetesvandringen var alltså förgäves men försöker intala mig själv att jag iaf brände ett antal kalorier :rofl:

Jag blev helt vild med sån spray när jag först köpte. Skitkul att kunna göra egna inredningsprylar dock!

Hahaha! Underbart att du släpat hem utröstade fultingesten på pirra genom Sthlm. Förmodligen i klackar också. :rofl:

Tar med en flarra vin och sätter mig i parken. Är inte avis på galningarna som springer marathon. Det var som att gå in i en vägg av kvav värme när jag kom ut från porten

Min käre tränare, som du trodde var din farsa vid ngt tillfälle han var uppåt, springer idag. Hans fru startar honom. ;)
Han ÄR skvatt galen. Om man utbrister ”Varför kan inte ngt sånt hända här? Vilket jävla äventyr!” Om tex naturkatastrofer på tv där hus spolas väck etc så är man liiite speciell.
Vi skämtar om att nästa lopp går i Dakar. ”Se det som ett litet äventyr!”, som han säger om de mesta kaoset som sker.
Finns även risk för att han vrålar: ”Det här är ju för fan inte ens styrfart!” I början, som i Luxemburgs-loppet.

Jag lyfter inte ett finger mer idag :cool:
Påbörjade en trappa till altanen och fick den klar med. Stora tösen hjälpte till. Vem fan behöver en karl :up:
Smart bara att bygga den i 25+ men har förbränt ett ex antal kalorier nu :p
Tycker faktiskt den blev riktigt snygg för att vara ett "nu är jag så jävla trött på den gamla trappan så snickrar ihop en ny" :D

Nu - poolen! Och glass tror jag :d

Bifogade filer

• IMG_20180602_153149_498.webp
    IMG_20180602_153149_498.webp
    784,9 KB · Visningar: 25
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 313
· Visningar
62 203
Senast: MJLee
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 529
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar