Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fuck! Står och väntar på distrikten. Misstänker korsförlamning.
Helvetes jävla skit!
Fast det är ju inte brist på vatten utan att maskinerna håller inte för att pumpa ut den mängden vatten som går åt.Nu börjar det bli brist på vatten...
https://www.hd.se/2018-06-01/helgen...-vattnet-tar-slut-i-kranen-i-nv?utm_source=fb
Helvetes jävla skit!
Hmm, sovrummet ligger mot öster - tror jag det är - så skuggigt just nu. 22 ute och 21 inne med en liten sval vind. Helt perfekt. Så här får det gärna vara resten av dagen. Men vet att jag får betala dyrt i em när solen gassar som värst. Grävde fram en gammal kaftan som jag köpte i Kenya för en herrans massa år sedan. Perfekt för sånt här väder.
Jag har inte tagit mig ur min sidenmorgonrock ännu
Och nu kollar jag maratonkartan för att slippa bli fast i mitt eget kvarter som för ngt år sedan
För några år sedan så skulle jag och min syster och kolla på systerdotterns gymnastiktävling på Lidingö - de bor i Nacka. Hade bara glömt att det var Stockholm Maraton. Det tog oss 5 timmar och att krypa genom Liljanskogen i nästan två efter att vi varit runt och snurrat på Östermalm innan vi kom fram till Lidingö. Tillbaka gick det på en halvtimme, max.
Ja och om folk inte besinnar sig dagtid blir det ju brist på vatten, dom hinner inte tillverka nytt =det finns inget nytt att få. Det räknas väl som brist kan jag tycka, även om det inte är brist på det sättet att bassängen är tom.Fast det är ju inte brist på vatten utan att maskinerna håller inte för att pumpa ut den mängden vatten som går åt.
Jag tro inte att jag är övertygade person. Jag har inget mot blod men nålar! Fy!Ne det har vi inte det värsta var att du skulle övertala mig att det inte var svårare än att arbeta med tåg.... Du var inte direkt övertygande där vill jag påstå
Helvetes jävla skit!