Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Goddag folket!!
Senare morgonkaffe här efter att ha haft sovmorgon!!
Igår fick jag en e-post från Transferwise att jag får $90 (~600kr) insatt på mitt konto för att jag bjudit in andra att börja använda tw.

Helt sjukt att man verkligen får riktiga pengar haha. Detta är andra gången i år dessutom.

Transferwise ar BAST! :)

Då var hunden rastad och kaffe och snus intaget och bevattning igång på badet. Helt underbar temp ute nu på morgonen. Ska bevattna 1.5 timme sedan måste jag jobba några timmar hos mamma sedan tillbaka hit igen

God morgon!
Jag har sovit så gott inatt :) Morgonen blev inte sämre av att jag fick veta att jag får sällskap en stund ikväll med.

Funderar på vad jag ska göra med hästarna. Det är kokhett ute redan så ridning känns inte som något alternativ. Kanske longera båda lite snabbt?

Dags för frukost, äter ute på balkongen :) lyssnar på ljudbok också.
IMG_20180602_085950.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 313
· Visningar
62 137
Senast: MJLee
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 528
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar