Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Goddag folket!!
Senare morgonkaffe här efter att ha haft sovmorgon!!
Igår fick jag en e-post från Transferwise att jag får $90 (~600kr) insatt på mitt konto för att jag bjudit in andra att börja använda tw.
Helt sjukt att man verkligen får riktiga pengar haha. Detta är andra gången i år dessutom.
Ja det var varmt inatt . Täcket var blött av svett så man nästan trodde att jag gjort på mig och masken åkte av tidigt inatt då jag var alldeles fuktig i ansiktet och det kliadeLigger i sängen och dör av värmen
Det är typ en brevbress? Halv glasglob, köpte på dollarstore. Jag ska/använder dom (köpte 4) för att hålla mönstret på plats när jag skär ut tyg har tidigare haft någon typ av järnvikt men dom här var finareVad är flamingogrejen för något?
ChockFick en choke (stavning ?) så skrev i helt fel tråd och allt!
DET REGNAR! riktiga droppar! Alltså vatten
Behöver man speciella skor på dop?Försöker sätta lite fart på familjen. Vi ska iväg på dop på förmiddagen och igår kväll kom maken på att han inte har några skor Så nu får vi åka tidigt och försöka hinna med att köpa skor på vägen också.
Han vill ha shorts eftersom det är så varmt, men hans gympaskor är helt slut och de svarta finskorna passar inte riktigt till shorts. Så snarare ett behov av skor som blev akut i och med att vi ska träffa andra.Behöver man speciella skor på dop?
Ska börja skriva på min hemtenta nu såhär på lördagsmorgonen. För igår fick jag veta att jag fick jobbet jag var på arbetsintervju (min första någonsin! ) för i onsdags, så nu blir det att plugga duktigt för att hinna med allting som ska hinnas med
ställ av dem i hettan?God morgon!
Jag har sovit så gott inatt Morgonen blev inte sämre av att jag fick veta att jag får sällskap en stund ikväll med.
Funderar på vad jag ska göra med hästarna. Det är kokhett ute redan så ridning känns inte som något alternativ. Kanske longera båda lite snabbt?