Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska kolla klart på ett avsnitt av Tunnelbanan och sen lägga mig. Barnet ansåg att övervåningen var för varm så hon ligger på golvet mellan ena soffan och matbordet :rofl:
Nåja, hon får sova var hon vill och TV:n störs hon inte av. Himla skönt att både hon och jag kan sova var som helst så länge det inte är för varmt :)

Är inte nykter på en fläck, har haft kompisar här på grillning och likörprovning :D

Go' natt på er :)

33888561_457020394726328_2195085693959536640_n.jpg

Nu är det tyst från campingen vid slussen så dragspels folket har kanske somnat eller är för fulla för att väsnas.
Jaja,jag störs inte av dom .
Nu ska jag tassa ut med hundarna,sen blir det nog sängen jag har gäspat i flera timmar.

Har klippt ut och börjat sy några hårband och ett par trosor åt lillasyster. Gjort lite vinyltryck också, bland annat ett till pappa, han fyller år i sommar så ska sy ett par t-shirts åt honom :)
Har inte duschat än och nu är det kolsvart i källaren (har inga lampor där nere än...) så struntar i det. Dags att sova istället. Och ta en värktablett först.
Visa bifogad fil 15656
Vad är flamingogrejen för något?

Fast jag är ff vaken ,så marsch iväg och fixa korv med mos! Pekar med hela handen mot köket.
Jag ska bara ut på balkongen en sväng före så jag orkar med värmen av kokande vatten sen. Bäst jag skyndar mig när du pekar så bestämt. :nailbiting: Åh nej jag kommer inte koka potatis och göra riktigt mos :o utan det får bli pulver med lite kryddor, smör och några droppar mjölk. Någon måtta får det vara tycker jag trots allt.

Mätt i magen och extremt slö så ska se om Herr JB kan tänka sig att umgås en stund?
Såg att tidningen påstod att det skulle fortsätta bli varmt men enligt väderappen verkar det ju inte så, klurigt för jag hade ju trott att jag skulle få byta till svalare täcke men verkar så fortsätta med vintertäcke och extra filt, lite trist för katten är inte så sugen på att sova i sängen, lite för varmt efter ett kort besök anser hon.
Ja ja får se vad det blir för temp. men håller iaf. tummarna för regn både här och där och lite överallt.
God natt på er.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
64 65 66
Svar
1 309
· Visningar
61 980
Senast: Mirre
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 528
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar