Grymt bra serieFått i mig mat och kollar på handmaids tale.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grymt bra serieFått i mig mat och kollar på handmaids tale.
Jag har fått morfin några gånger och första gången fick jag sån "må bra"-feeling inom mig att kroppen sa att den kunde tänka sig mer när jag kom till sjukhuset igen några dagar senare. Så då förstod jag hur folk kan bli beroende.Påminns än en gång om varför jag hatar att ta citodon. Illamående - hur någon kan ta morfin för nöjes skull är mer än jag fattar. Yr och allting känns som man rör sig i sirap och ingen styrsel. Dåsat lite men kan inte riktigt slappna av och dessutom gör det fortfarande ont om än mycket mindre än före.
Dessutom tycker katten att det är mys att matte ligger och vilar istället för att sitta framför datorn och visar detta genom att kurra och gosa och slicka bar hud, vilket det finns mycket av innan hon lagt sig till rätta så utsträckt att så mycket som möjligt av mig trycks mot en varm pälsbeklädd kropp. Fascinerande hur en liten katt kan bli så lång. Goset
Det har kommit fram tidigare då dom begärt övertidsjournaler men ville kolla rapporterna och se om det verkligen stämde .Har mailat till facket så jag får reda på vad han fick fram .Men är en aning besviken då jag som förhandlingsombud inte fått reda på att dom skulle komma idag .@Ninnurur usch stackarn hoppas hon är piggare när hon vaknar.
@skerper finns det något som dom inte vill ska komma fram så är det ju superbra att det kommer fram, låt han lägga energin på att vara sur men håll ryggen rak och modet högt. Operationen tycker jag inte du ska flytta för jobbets skull, den dagen du rasar tackar inte jobbet dig utan ser efter sig självt bara skulle jag tro. Sätt din egen hälsa först! pepp
Jag har fått morfin några gånger och första gången fick jag sån "må bra"-feeling inom mig att kroppen sa att den kunde tänka sig mer när jag kom till sjukhuset igen några dagar senare. Så då förstod jag hur folk kan bli beroende.
Märkte åxo det när jag låg på sjukan att när jag åt oxycontine gick det bra men när jag spetsade på med oxynorm då kräktes jag och kunde inte äta riktigt på flera dagar men fick något mot illamående då blev det bättre men mådde skit så länge jag åt dom båda tillsammans och i skapligt hög dos .När den minskades ned så slapp jag tankarna med att jag snart skulle dö .Men dom kom tillbaka då jag skulle sluta efter ätit i 3 månader då var jag övertygad när jag vaknade på morgonen att ikväll lever jag inteFolk verkar reagera otroligt annorlunda. Jag fick morfindropp efter en operation och kräktes som en katt och mådde pyton tills jag föredrog smärtan framför morfinet. Var helt underbart när det äntligen gick ur kroppen efter ett dygn. Men jag reagerar ofta lite underligt.
Hmm Vad menar du med det Dom midsommarfesterna jag brukar gå på spelas mest hårdrockGick ut o funderade på varför det låter som midsommarafton i Dalarna, hade glömt att det är dragspelsstämma i närmaste kanalslussen hela helgen,det förklara oxå den stora invasionen av husbilar/husvagnar under dagen.
Det låter som om dom har kul
Bor du i hus med trädgård? En pool behöver ju inte var en jätteinvestering. Vi har något liknande denna: https://www.rusta.com/se/rampool-p75910015.aspx
Jag är glad att jag är på signal!