Jag vill också ha en poooolJag har 29 grader i poolen och tog mig nyss ett svalkande dopp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill också ha en poooolJag har 29 grader i poolen och tog mig nyss ett svalkande dopp
Den kan nog bli riktigt frän i en art deco miljö
Bor du i hus med trädgård? En pool behöver ju inte var en jätteinvestering. Vi har något liknande denna: https://www.rusta.com/se/rampool-p75910015.aspxJag vill också ha en pooool
Det kommer faktiskt några droppar!Det har mulnat på, blåser mer också! Låt oss hoppas det kommer regn.
Oj, det där såg grymt gott ut !!Dags för mat - äntligen på en fredag som började tidigt.
Här är det extremt varmt, både ute och inne.
Killen kom och startade upp poolen idag då den var fylld på em men det var många kranar som var öppna och rör som läckte men fick fart på det tillslut så nu får det gå i helgen och filtrera vattnet så blir det väl dax för syran och klor så man får det rätt .Tjejen som skulle sköta badet i sommar hoppade av och vem tror ni fick den uppgiften istället så det blir mycket badande för mig i sommar på arbetstidJag vill också ha en pooool
Men stackars liten!Den här fredagen kommer ju inte bli ihågkommen som en toppendag direkt. Först oljegruset, sen totalmiss av pizzerian och så en A som inte vill äta, har huvudvärk och mår illa. Efter en stund kom frossan också. Solsting mao... hon har somnat nu, hoppas verkligen att det hjälper!
Folk verkar äta dom mest osannolika pillren för att få en kick .I nog stor dos av dom man tänker inte ska ha någon som helst kick i sig så verkar det bli så ändå .Det första morfinet jag åt mådde jag skitbra av men oxyn var rena skiten .Kommer inte ihåg namnet på morfinet men var rejält speedad på det men alla har samma verkan då man ska bli av med detPåminns än en gång om varför jag hatar att ta citodon. Illamående - hur någon kan ta morfin för nöjes skull är mer än jag fattar. Yr och allting känns som man rör sig i sirap och ingen styrsel. Dåsat lite men kan inte riktigt slappna av och dessutom gör det fortfarande ont om än mycket mindre än före.
Dessutom tycker katten att det är mys att matte ligger och vilar istället för att sitta framför datorn och visar detta genom att kurra och gosa och slicka bar hud, vilket det finns mycket av innan hon lagt sig till rätta så utsträckt att så mycket som möjligt av mig trycks mot en varm pälsbeklädd kropp. Fascinerande hur en liten katt kan bli så lång. Goset
Verkligen. Det är så jobbigt när hon mår dåligt och jag inte kan göra något det är så dumt att alla roliga lekställningar på skolan är utan skuggaMen stackars liten!
Den här fredagen kommer ju inte bli ihågkommen som en toppendag direkt. Först oljegruset, sen totalmiss av pizzerian och så en A som inte vill äta, har huvudvärk och mår illa. Efter en stund kom frossan också. Solsting mao... hon har somnat nu, hoppas verkligen att det hjälper!