Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag surar ihop lite. Jag har pluggat hela dagen. vid lunch kollar jag en sista gång på fronter. Inget nytt. åker till skolan och gör prov. kommer hem och då har en lärare bytt inlämningsdag från söndag till i kväll. Och nu har människan gått från jobbet och här sitter jag och vet inte hur jag ska göra. Jag har skickat en notis till läraren som hon troligtvis inte ser förrän på måndag. Inne i inlämningen står den 3/6 men nu kommer jag bara åt den via hennes notis och i den står det den 1/6.
Jag har verkligen inte ork för detta just nu!

Överväger denna taklampa. Åsikter?

0D01C79C-C65B-4CC1-9A60-701E3602BD4B.webp

Jag åkte till en sjö i hopp om att få vara där själv och bada. Tji, fick jag.

Jag kan inte med att bada med folk i närheten, men vet inte vart jag ska hitta den där bra badplatsen som är tom på folk.

Köp en liten pool till din trädgård.
Tyvärr är jag rätt fattig just nu och har inte råd. Och vattenutkastaren vid husgaveln fungerar inte. Jag vet inte om den går att renovera.

Sen är en pool inte riktigt samma sak som en sjö. Jag saknar lugn i min trädgård p.g.a trafiken men även grannarna. Någon skog har jag inte heller hemma. Och när jag är hemma ser jag så mycket kaos att jag inte riktigt kan slappna av.

Den kan bli jatte bra hos dig ... men om JAG skulle hitta en taklampa till dina ovriga mobler skulle jag nog leta efter en riktigt harlig kristall lampa.

/hastflicka som gav bort tva kristall lampor efter mamma da det inte passar in i mitt "contemporary" hem/

Jag har en kristalllampa men landat i att jag vill ha ngt med mer typ modern art deco-feeling

Har så ont i ryggen, just innanför skulderbladet att jag håller på att gå åt. Tog en citodon+ipren. Är det någon som vet hur länge det tar tills det blir någon effekt av det hela?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
63 64 65
Svar
1 296
· Visningar
61 436
Senast: MJLee
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 528
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar