"Kit received", fick jag precis ett mejl om. Från Family Tree, och det betyder att mitt DNA-test nu har nått labbet i Houston, Texas !! Nu är det "bara" väntan på analysen som är kvar.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo. Jag vet bara inte hur jag ska göra för att byta. Och kanske är jag missnöjd även med den efter ett halvår? På något vis känns det ovärt att försöka en gång till.Byt psykolog?
Köp en liten pool till din trädgård.Jag åkte till en sjö i hopp om att få vara där själv och bada. Tji, fick jag.
Jag kan inte med att bada med folk i närheten, men vet inte vart jag ska hitta den där bra badplatsen som är tom på folk.
Tyvärr är jag rätt fattig just nu och har inte råd. Och vattenutkastaren vid husgaveln fungerar inte. Jag vet inte om den går att renovera.Köp en liten pool till din trädgård.
Jag har hämtat mitt paket med piller och det var ingen före i köJag skulle behöva åka till apoteket ,för jag klarar mig inte över helgen med nervsmärte tabletterna men det är sjukt varmt.
Den borde gå att modifiera med fransar enkelt?! För det ser iaf. ut som att det inte är något i "bågarna" Känns lite för enkel för dig men du kan nog matcha i diverse olika färger och former/material/fjädrar om du får lust. Annars lär du kunna matcha in den ändå.
Den kan bli jatte bra hos dig ... men om JAG skulle hitta en taklampa till dina ovriga mobler skulle jag nog leta efter en riktigt harlig kristall lampa.
/hastflicka som gav bort tva kristall lampor efter mamma da det inte passar in i mitt "contemporary" hem/
Det var ingen före mig heller,helt dött på apoteket,eller hela byn var mycket lugnare än det brukar vara en fredag em.Jag har hämtat mitt paket med piller och det var ingen före i kö
Den har ju lite art déco-vibbar, så kör!
Ca 40-45 minHar så ont i ryggen, just innanför skulderbladet att jag håller på att gå åt. Tog en citodon+ipren. Är det någon som vet hur länge det tar tills det blir någon effekt av det hela?
Skönt! Frös nästan imorse, nu är det lämpligt
Den såg naken ut!