Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här svettats älvar inatt. Kl 6 trodde jag att jag skulle frysa ihjäl?

Hoppas detta var det som sänkt mig hela veckan :meh:

Jag vill gå på bio! Vill se både deadpool och jurassic park. Det är kanske bäst att passa på nu när jag blir ledig några veckor innan föräldraledigheten drar igång. Jurassic park är kanske inte något att ta med sig ongen på, även om det finns barnvagnsbio..

Såg också på fb något om en katt som rest världen över med sin matte. Gud vilket mysigt liv! Hade inte livet blivit som det blev nu hade jag lätt kunnat gå all in crazy cat lady :love:

Jag KAN ha fel men tror att @athena_arabians menade en vibrator :D
Nej inte en sådan! Utan en markvibrator.

Nu måste jag googla! En sån här alltså?

vt-5770.jpg

Men varför padda? Isof förstår jag det mer i det andra sammanhanget. Slemmigt och blött :angel:

Jag vill gå på bio! Vill se både deadpool och jurassic park. Det är kanske bäst att passa på nu när jag blir ledig några veckor innan föräldraledigheten drar igång. Jurassic park är kanske inte något att ta med sig ongen på, även om det finns barnvagnsbio..

Såg också på fb något om en katt som rest världen över med sin matte. Gud vilket mysigt liv! Hade inte livet blivit som det blev nu hade jag lätt kunnat gå all in crazy cat lady :love:
Vill också se dom filmerna. Jag har dock ingen onge att ta hänsyn till :rofl:

Men ska du verkligen ha samma psykolog? Finns det ingen möjlighet att byta?
Känner du att mötena ger nånting konstruktivt?
Jag vet inte om det är möjligt att byta. Jag är tveksam till om de ger något konstruktivt då jag inte litar på honom och måste fundera över allt som sägs om det är relevant eller inte. Det blir ett ständigt ifrågasättande. Möjligen är någon bit här och där något som jag kan ha nytta av, men det är nog glest förekommande.

Kanske är det bättre att sluta och köra mitt eget rejs.

Promenad i skogen i morse med vovve och mini. Sedan helghandling. Dricker vaniljlatte nu och tänkte gå ut och se om poolvattnet värmt upp sig lite om en stund i solskenet så kanske jag vågar testa den :p
Mvh HATAR kalla pooler :crazy:

Köpte lövbiff innan så vet vad jag ska äta till middag sen :d

Men jag fattar inte. Du är ju en glad, sprudlande och charmig typ? Du måste ha en psykolog som gör att du kan släppa fram den sidan också.
Jag blir nog sjuk bara av att gå in i det där terapirummet. Det är för mycket fokus på mina fel, i stället för mina förtjänster. För logiskt sett har jag sådana också även om jag inte alltid fattar det själv.

Promenad i skogen i morse med vovve och mini. Sedan helghandling. Dricker vaniljlatte nu och tänkte gå ut och se om poolvattnet värmt upp sig lite om en stund i solskenet så kanske jag vågar testa den :p

Jag tog fram lövbiff ur frysen innan jag åkte till jobbet. Perfekt att äta ikväll och fira att min semester börjar :)

En markpool måste ha minst 25 grader för att jag ska doppa tårna. Min höll alltid 28-29 grader men det tar ett par dar att värma upp den(45m2 vatten) även med en 9kw poolvärmare. Men det är underbart att bada i. När jag bodde i Florida så värmde vi aldrig upp poolen det räckte med solen för att den skulle hålla den temperaturen.

Nu regnar det och är betydligt svalare. Undrar om det var därför jag hade så ont i huvudet tidigare idag? Skönt med regn, jag kan ha balkongdörren öppen eftersom katten inte sätter sin tass utanför. :sneaky: Ingen åska och vet inte hur länge det varar, det är redan ganska blått på himmelen, men skönt för tillfället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
63 64 65
Svar
1 294
· Visningar
61 258
Senast: Liten
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 527
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar