R
Raderad medlem 68338
Tack för alla grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag anser inte att jag kör på i samma hjulspår. Jag justerar och ändrar allt eftersom.Du gör det väldigt jobbigt för dig själv. Eftersom det inte funkat hitintills så varför ska du köra på i samma hjulspår? Men det är ditt val. Ska inte kommentera mer.
Jag vet. Jag försöker ändra på det. Men det är inte det enklaste när jag hela tiden matats med information från skilda håll om att jag inte är värd något. Jag var mobbad i skolan och även på ett jobb. Efter det jobbet krisade jag ihop helt. Det kändes mest som att alla var ute för att göra mig illa. Det finns mycket mer att berätta men jag har aldrig känt att jag har rätt att existera. Det är svårt att själv hävda att jag har det när inget i omgivningen talat för det. Nu försöker jag samla på positiva erfarenheter för att kunna ifrågasätta den negativa självbilden.Här kanske är ditt största problem, din uppfattning om ditt värde som människa avgörs inte av någon annans handlingar utan av dig själv. Du kan inte lägga ansvaret på att din mamma ska älska dig för att du ska kunna göra det, tyvärr, det hade underlättat även för mig, utan det handlar om att du måste älska dig själv utan att lägga över det på någon annan. Det är svårt och vissa dagar omöjligt, men att älska sig själv måste komma inifrån och kan inte definieras av vad andra har gjort, tycker och tänker.
Grattis!Insåg just att jag fyller 36 idag. Killen på Seven Eleven uppmärksammde mig om denna "högtidsdag" då jag langade fram legget för att hämta paketet Fick gratis kaffe "Du är ändå fräsch för din ålder" sa han med ungdomligt tonfall!
Lite stolt över morgonens jobb:
Nej, det är inte perfekt... men det är gjort helt för hand (ingen padda etc) och fyller sitt syfte.
Men ska du verkligen ha samma psykolog? Finns det ingen möjlighet att byta?Jag klarar visst inte av att jobba så bra idag . Det är inte första gången jag får problem att fokusera på jobbet efter ett psykologmöte.