Jag märker dem inte själv.Du har många bra sidor! glöm inte det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag märker dem inte själv.Du har många bra sidor! glöm inte det!
Det är så varmt!
Det vet jag, men de fins där. Du är väldigt starkt och duktig med växter.Jag märker dem inte själv.
Haken är att psykologen vill stämpla mig som permanent funktionshindrad. Och är det så, då blir jag aldrig av med mina problem.
Idag hände något jag aldrig trodde skulle ske under min livstid
Min chef har bytt från pensionärs-Doron till smartphone
GRATTIS @tornblommaTACK allihopa för grattishälsningar! Orkar inte tagga er alla, så tackar såhär lite random, ingen nämnd och ingen glömd!
Jag går ju dit för att må bättre, men det här tycks inte fungera. Han uttrycker sig verkligen genom att "tala om" hur saker och ting förhåller sig, oavsett om det stämmer eller inte. Det finns inga nyanser i hur han uttrycker sig att det han lägger fram skulle kunna vara teorier utan det är mer "så här är det, punkt slut".Men vem sager att nagon du traffar en timma da och da kanner dig bast och kan "tala om" hur du ar? Det verkar som om du tar vad psykologen pa aldeles for stort allvar. I min bok ar en psykolog nagon som kan fa en patient att tanka till och se andra vagar ... inte nagon som "talar om" utan nagon som "men har du tankt pa ....?" i en positiv riktning.
Jag skulle definitivt inte ga tillbaka till en psykolog som gjorde att jag kande mig som en mer misslyckad individ an nar jag kom dit.
Jag går ju dit för att må bättre, men det här tycks inte fungera. Han uttrycker sig verkligen genom att "tala om" hur saker och ting förhåller sig, oavsett om det stämmer eller inte. Det finns inga nyanser i hur han uttrycker sig att det han lägger fram skulle kunna vara teorier utan det är mer "så här är det, punkt slut".
Olidligt äckligt varmt är vad det är!