Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Regn slutade efter ca 20 minuter och inte var det något skyfall direkt :meh: Så nu kommer det inte bara vara hett utan fuktigt. :arghh:

På nästan en halvtimme har jag kommit en hel station med bussen. För han körde en omväg och det var ju jävligt nödvändigt.. Minst två bussar på samma linje har kört förbi sedan dess. Hade jag promenerat hela vägen istället hade jag för sjutton nästan suttit på tåget nu. Stockholms lokaltrafik... mummel, mummel... :cautious:

Haken är att psykologen vill stämpla mig som permanent funktionshindrad. Och är det så, då blir jag aldrig av med mina problem.

Men vem sager att nagon du traffar en timma da och da kanner dig bast och kan "tala om" hur du ar? Det verkar som om du tar vad psykologen pa aldeles for stort allvar. I min bok ar en psykolog nagon som kan fa en patient att tanka till och se andra vagar ... inte nagon som "talar om" utan nagon som "men har du tankt pa ....?" i en positiv riktning.
Jag skulle definitivt inte ga tillbaka till en psykolog som gjorde att jag kande mig som en mer misslyckad individ an nar jag kom dit.

Idag hände något jag aldrig trodde skulle ske under min livstid
Min chef har bytt från pensionärs-Doron till smartphone :nailbiting::eek::confused::D

Ga frammat med stor forsiktighet ... :eek: Under stort motstand tvingade jag pa Maken min gamla iphone nar jag bytte upp mig sist. Han avgudar telefonen.:crazy: Numera agerar jag daglig support och reder ut problem ... som att "forsok att inte trycka sa hart sa gar det battre. En snabb touch bara. Okay, jag fixar det nar jag kommer hem igen:rofl:

TACK allihopa för grattishälsningar! Orkar inte tagga er alla, så tackar såhär lite random, ingen nämnd och ingen glömd!

:love:
GRATTIS @tornblomma :D:banana:
Och nu tar jag at mig av ditt TACK! :rofl:

Ska ta en sväng i duschen sen blir det att hämta paketet och hoppas dom flesta som behöver dit så här på fredags em. är klara med sina bestyr. Har ingen akut brådska så tänkte vara lite snäll. (förstår att ni blir förvånade men ni kan sluta gapa nu).

Men vem sager att nagon du traffar en timma da och da kanner dig bast och kan "tala om" hur du ar? Det verkar som om du tar vad psykologen pa aldeles for stort allvar. I min bok ar en psykolog nagon som kan fa en patient att tanka till och se andra vagar ... inte nagon som "talar om" utan nagon som "men har du tankt pa ....?" i en positiv riktning.
Jag skulle definitivt inte ga tillbaka till en psykolog som gjorde att jag kande mig som en mer misslyckad individ an nar jag kom dit.
Jag går ju dit för att må bättre, men det här tycks inte fungera. Han uttrycker sig verkligen genom att "tala om" hur saker och ting förhåller sig, oavsett om det stämmer eller inte. Det finns inga nyanser i hur han uttrycker sig att det han lägger fram skulle kunna vara teorier utan det är mer "så här är det, punkt slut".

Jag går ju dit för att må bättre, men det här tycks inte fungera. Han uttrycker sig verkligen genom att "tala om" hur saker och ting förhåller sig, oavsett om det stämmer eller inte. Det finns inga nyanser i hur han uttrycker sig att det han lägger fram skulle kunna vara teorier utan det är mer "så här är det, punkt slut".

Byt psykolog?

Jag skulle behöva åka till apoteket ,för jag klarar mig inte över helgen med nervsmärte tabletterna men det är sjukt varmt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
63 64 65
Svar
1 294
· Visningar
61 258
Senast: Liten
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 527
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 227
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar