Har så ont i ryggen, just innanför skulderbladet att jag håller på att gå åt. Tog en citodon+ipren. Är det någon som vet hur länge det tar tills det blir någon effekt av det hela?
Halvtimme typ. Drick ordentligt så går det lite fortare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har så ont i ryggen, just innanför skulderbladet att jag håller på att gå åt. Tog en citodon+ipren. Är det någon som vet hur länge det tar tills det blir någon effekt av det hela?
Hear, hear! Även om jag inte ens försöker njutaNär man har fatigue och ms så är det hemskt varmt men jag fixar det tack och lov hyfsat bra ändå och försöker njuta för man vet aldrig om semestern regnar bort.
Då lär vi ju klaga på det....
Hear, hear! Även om jag inte ens försöker njuta
F'låtVarför använder du en ipad för att lägga plattor?
Ja, det gäller ju att hitta vinnande strategier!Jag badar, dricker kall öl och svalkar mig med en frysklamp i ryggslutet för att fixa detta bastväder.
Större delen av dan har jag dock tillbringat i soffan....
Kan vara värt att kolla upp om det går att byta.Jag vet inte om det är möjligt att byta. Jag är tveksam till om de ger något konstruktivt då jag inte litar på honom och måste fundera över allt som sägs om det är relevant eller inte. Det blir ett ständigt ifrågasättande. Möjligen är någon bit här och där något som jag kan ha nytta av, men det är nog glest förekommande.
Kanske är det bättre att sluta och köra mitt eget rejs.
Jag är HELT bekväm med barn 0-5 år ungefär, sedan blir det besvärligare.....Känner mig lite yr och trött.
Har stått i en monter mitt i solgass några timmar på eftermiddagen. Det är nog anledningen.
Plus att jag guidade två 7-klasser runt lunch. Avskyr att guida barn och unga. Blir osäker och vet itne vad de kommer att göra eller säga. Små barn eller tonåringar är myket enklare. Jag är rädd för barn och har varit det sedan jag var barn. De är otäcka! Tröttande att vara på helspänn närmare en och en halv timme, i två omgångar.
Ska öka på dimmigheten med ett glas rött.