Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barnet har precis lagt sig och ligger och läser lite innan det är sovdags.
Katten sitter i snöre och är väldigt sur. Hon satsar på att trassla in sig så mycket som möjligt :banghead:
Jag ligger i soffan och ska snart ta något gott att äta :d

25 grader inne i huset. 19 ute.
Ska öppna korsdarag under natten. Gäller att noga stänga alla fönster dagtid för att hålla värmen ute.

Till min oändliga lycka har SMHI lovat runt 20 grader flera dagar i veckan. :love:
Går det inte att ha korsdrag på dagen också? Det är det enda som hjälper här. Även om det är varm luft så är det skönt när det fläktar och blåser inomhus :p

Jag mår akut illa, skulle tro att det blev förgiftningsreaktion p.g.a. extra medicin och för lite mat idag. Har precis haft ett mindre trevligt besök i badrummet men nu börjar iaf. det värsta lugna sig och toksvettandet från fötterna och upp i hårfästet lugna sig så det finns lite hopp. Blek, illamående och skakig, känns ju verkligen som jag fick matlust, inte!

Jag mår akut illa, skulle tro att det blev förgiftningsreaktion p.g.a. extra medicin och för lite mat idag. Har precis haft ett mindre trevligt besök i badrummet men nu börjar iaf. det värsta lugna sig och toksvettandet från fötterna och upp i hårfästet lugna sig så det finns lite hopp. Blek, illamående och skakig, känns ju verkligen som jag fick matlust, inte!
:heart

Men åh, jag gjorde en sökning på Buke för att hitta ett visst inlägg och hittade gamla trådar där min f.d. medishäst Mondrix diskuterats... Fina hästen.

Krya på dig ❤️

Fick hoppa över drinken och ta piller istället för benet .Dax att sova så jag orkar jobba i morgon sedan är det bara att ladda för en ny arbetsvecka på måndag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
774
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
62 577
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 532
Senast: Lilla
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar