Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gammal klassiker till söndagsstek
Flyttpacka när prognosen säger uppemot 30 grader, underbart.
You and me... Fyfan alltså. Håller på som bäst nu.
Dock hörde stylistgrannen av sig och bara "men ta min bil". Hade tänkt köra det mesta på pirra. Kändes onödigt med bil för att köra 350 meter, men insåg sen att det kommer bli smidigt då jag slipper springa ca 756553 gånger
Mörkläggningsgardiner hjälper väldigt bra för att hålla ett sovrum svalt .Sitter och njuter av att sovrummet fortfarande är friskt och någorlunda svalt. Tyvärr börjar solen redan ligga på lite på fönsterna. Läser om Caps vinst mot LV i natt, mycket glad eftersom jag somnade efter första perioden - streamade den på datorn.
Mörkläggningsgardiner hjälper väldigt bra för att hålla ett sovrum svalt .
Mörkläggningsgardiner hjälper väldigt bra för att hålla ett sovrum svalt .
Eftersom jag har fönster mot öster så är det svalt och skuggigt på morgonen/fm. Det är på em och kvällen som det gassar som värst.
Fast du låter alltså gardinerna vara fördragna hela dagen. Så gör vi nu när det är så varmt.Eftersom jag har fönster mot öster så är det svalt och skuggigt på morgonen/fm. Det är på em och kvällen som det gassar som värst.
Fast du låter alltså gardinerna vara fördragna hela dagen. Så gör vi nu när det är så varmt.
Jag har mina fördragna nästan jämt i sovrummet. På vintern för att stänga ute kylan och på sommaren för att hålla innetemperaturen svalare. Det blir stor skillnad faktiskt!Mörkläggningsgardiner hjälper väldigt bra för att hålla ett sovrum svalt .