Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här !Jag har mina fördragna nästan jämt i sovrummet. På vintern för att stänga ute kylan och på sommaren för att hålla innetemperaturen svalare. Det blir stor skillnad faktiskt!
Nu har de tagit bort regnet och höjt temperaturerna igen
Jag lider så med alla djur som inte kan hitta vatten ute i naturen. Snart försvinner även maten eftersom inget växer i den här hettan. Jävla skitväder!
Hade en älg på åkern igår. när den stackaren sprang så vinglade han fram.Nu har de tagit bort regnet och höjt temperaturerna igen
Jag lider så med alla djur som inte kan hitta vatten ute i naturen. Snart försvinner även maten eftersom inget växer i den här hettan. Jävla skitväder!
Hade en älg u
Hade en älg på åkern igår. när den stackaren sprang så vinglade han fram.
Här har dom sjön att dricka ur. men jag tror dom får i sig för lite.Jag låter det vara öppet in till hagarna där hästarna inte går. Då kan andra djur gå in och dricka lite iaf. Det här står hårt på natur, människa och djur.
Så slutade hälften av plattorna på spisen att fungera plötsligt; det är inte min dag!
Men blä!Tanten har varit förkyld och hostat som tusan och nu har hon smittat mig och jag fick en hoststack och det kändes som tarmarna var halvvägs ner till knäna
Tanten har varit förkyld och hostat som tusan och nu har hon smittat mig och jag fick en hoststack och det kändes som tarmarna var halvvägs ner till knäna
Låter som att en huvudsäkring har farit så det behöver ju inte vara så illa
Njuter inte av den klibbiga värmen
Sitter på trappan med katten just nu
Måste dammsuga inne sen hualigenVisa bifogad fil 15730
I den här värmen? Du är galen.Vi är hemma en liten stund men snart ska vi åka till Malmö.
Under tiden dottern är på kalas ska jag till gymmet, tvärsöver gatan från Laserdome. Har parkeringskort i p-huset där eftersom jobbet ligger i närheten
Hostan är i sig inga större problem det är hålet mellan benen som ställer till det just nuDet verkar vara något som går, särbon är sjuk med eländig hosta också Hoppas ni kryar på er snabbt