Lunchrum på ett helt nytt ställe Ingen spännande arbetsplats överhuvudtaget. Kommer bli fyra långa veckor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får inte slå ihjäl kollegan.... får inte slå ihjäl kollegan.... får inte slå ihjäl kollegan..
Slå inte ihjäl kollegan
Kan du inte bara slå ihjäl kollegan litegrann?Hade revbenen fortfarande inte gjort så ont hade risken varit ännu högre, då hade inte mitt mantra haft någon effekt nu är det mer slå inte ihjäl kollegan för det kommer göra sjukt ont typ
Kan du inte bara slå ihjäl kollegan litegrann?
Akta trucken baraFunderar på att försöka köra över foten på kollegan med trucken....
Dags att åka hem. Borde verkligen städa ur bilen. Vill helst lägga mig under en filt och tycka synd om mig tills jag ska hämta A och åka till Turbo.
Hade revbenen fortfarande inte gjort så ont hade risken varit ännu högre, då hade inte mitt mantra haft någon effekt nu är det mer slå inte ihjäl kollegan för det kommer göra sjukt ont typ
Väntar på att A-kassan ska öppna så jag kan ringa.
De begär in arbetsgivarintyg för två månader under 2016 . Två månader mitt i min anställning. Fattar noll. Jag HAR sänt in intyg för två sammanhängande år och de vill plötsligt få in ett separat arbetsgivarinyg för en period mitt i.
Hatar sånt här
Jag var tvungen, ska köra familj + bagage till Arlanda på onsdag... gjorde det värsta iaf så de kan nog knö in sig.Jag vill bestämt hävda att "städa ur bilen" är en sysselsättning som passar sig bäst när det är varmt och trevligt ute, dvs. det kan vänta tills sommaren... Lägg dig du under filten istället!
Jag har nog varit på mitt dyraste verkstadsbesök ever,vet inte hur jag ska överleva resten av månaden,får nog be om en bukeinsamling .....
146kr
Kan man redan dra täcket över huvudet för dagen, eller ska vi skylla på att det är måndag?