Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att åka hem. Borde verkligen städa ur bilen. Vill helst lägga mig under en filt och tycka synd om mig tills jag ska hämta A och åka till Turbo.

Väntar på att A-kassan ska öppna så jag kan ringa.
De begär in arbetsgivarintyg för två månader under 2016 . Två månader mitt i min anställning. Fattar noll. Jag HAR sänt in intyg för två sammanhängande år och de vill plötsligt få in ett separat arbetsgivarinyg för en period mitt i.

Hatar sånt här :rage:

Själv idiotförklarade jag en handläggare när de krävde originalpapper från mamma. Kopior dög inte. De hade redan originalpapprerna så frågade om de Kunde skicka den till mamma så mamma kunde skicka tillbaka dem.. jävla fjantar är vad de är.

Jag vill bestämt hävda att "städa ur bilen" är en sysselsättning som passar sig bäst när det är varmt och trevligt ute, dvs. det kan vänta tills sommaren... :angel: Lägg dig du under filten istället!
Jag var tvungen, ska köra familj + bagage till Arlanda på onsdag... gjorde det värsta iaf så de kan nog knö in sig.

I dag är ingen bra dag.... kroppen är ond. Jag klarade inte av att cykla på jobbet i dag pga av smärtan i benen.... inte ens på elcykeln :down: nu sitter jag hos tandis och hoppas hon kan få ordning på den där tanden en gång för alla.... ett år har den krånglat nu. Är så trött på det :arghh:

Japp kinkig som få pga av sömnbrist och chefen vill att jag börjar ännu tidigare på morgonen även jag redan gör. Ingen stress där inte :banghead::arghh::(

Kan man redan dra täcket över huvudet för dagen, eller ska vi skylla på att det är måndag? :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 522
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand