Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, då. Magsjuka är vidrigt ! Enda trösten är väl att det hade varit ÄNNU värre om magsjukan hade slagit till när du var iväg på kursen. Lite tur i oturen i alla fall......
I dag är ingen bra dag.... kroppen är ond. Jag klarade inte av att cykla på jobbet i dag pga av smärtan i benen.... inte ens på elcykeln nu sitter jag hos tandis och hoppas hon kan få ordning på den där tanden en gång för alla.... ett år har den krånglat nu. Är så trött på det
Japp kinkig som få pga av sömnbrist och chefen vill att jag börjar ännu tidigare på morgonen även jag redan gör. Ingen stress där inte
Kan man redan dra täcket över huvudet för dagen, eller ska vi skylla på att det är måndag?
Jag läste ett Oboytest häromdagen - 79,5 procent sockerhar just kommit hem efter att ha simmat en km nu samlar jag nya krafter med en kopp varm oboy så jag ska orka ringa o boka en klipptid
//r
Jaha, ja det var ju något helt annat!@mandalaki haha ja så är det, fast jag skriver mest varm oboy för enkelhetens skull. Gör min på kakao, en gnutta salt och vatten :P
//r
Jaha, ja det var ju något helt annat!
Jag blev så inspirerad att jag fick gå till kaffeautomaten som också har varm choklad som jag just nu dricker. Förmodligen 95 procent socker.
Haha, ska kolla om vi också har det i så fall. Perfekt på eftermiddagenVi har någon "chai latte" i vår automat som jag brukar ta när jag får sötsug på jobbet, tror inte 95% socker räcker där, det är nog snarare 99,5%
Av samma anledning lastade o körde jag inte till skogen med hela hundhögen,bläääää väder.Vi skiter i att rida idag. Det fullkomligt vräker ner snö/snöblandat regn och blåser som bara den.
Grannen kommer över och så ska vi bara pyssla om hästarna, ge dem extramat och umgås lite. Känns mycket bättre
Otur att jag inte känner någon författare i dina bygder. Har sådana vänner utspridda lite här och var.Ringt stadshuset om en vigselförättare till nästa vecka. Förhoppningsvis ska allt vara klart på onsdag den här veckan med alla papper osv. Haft en del strul med kompletteringen till hindersprövningen, vi var tvungna att ha med ett papper som talade om att I's pass var granskat och inte falks. Men, han pass var inte ens granskat då mig.verket inte trott det va falskt Detta var i fredags, vi hade dock jävligt mycket flax, passet skulle skickas från Stockholm i torsdags, men hade inte blivit hämtat av posten än på fredag em (typ halv tre på em), så dom där fick hämta upp det igen, ska göra en granskning snabbt som sjutton, handledaren här ska så fort det är inlagt i systemet skicka intyget till SKV handläggaren (både på mail och brev), och allt detta ska ske innan den 14e. Alltså på onsdag, för då gick tiden ut för komplettering. Dock hade vi lite mer tur, handläggaren på SKV gick med på att förlänga tiden till den 21a. Men, för att hinna med vigseln innan den 23-25 nån gång, så måste vi ju få det klart, och vigselförättaren ska bokas senast en vecka innan typ. Men, hoppas nu att vi får tag på en som har tid att ta oss under nästa vecka.