Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästarna är ompysslade. De är inte heller helt nöjda över skitvädret. Jaja, de får bita ihop ute i lösdriften så tar jag mig ett varmt bad. Livet är hårt och orättvist och sådär :p

Måste dammsuga och hänga tvätt först så liiite synd är det faktiskt om mig med!

Överlevde mitt möte. Dålig magkänsla verkar ge halvdana möten. Jag kände väl bara på mig att det inte skulle bli exakt som önskat men nu är det genomfört iaf och allt är gjort enligt planen :)

Ska fixa en hasselnötslatte nu :d
Å väcka mini så hon sover inatt, sömntuta :cautious:

Bossen har tydligen kontaktat vårat försäkringsbolag där vi har vår sjukvårdsförsäkring om rehabundersökning och tydligen så trodde dom att det var för att få mig i jobb igen och att anpassa arbetsplatsen .Tydligen så var gränsen för att få en sådan ett år från den dagen jag sjukskrivits sista gången så det gick åt skogen då det är över ett år

Mår så överjävligt illa konstant pga de förbannade ögonen. Ska till ögonläkaren (igen!) imorgon. Om de kommer börja pula med skelningen igen då blir jag skogstokig. Anar att de vill att jag ska komma så många gånger eftersom de får betalt för varje besök :cautious: Och att de kommer vilja fixa det med glasögon eftersom de samarbetar med optiker och säljer glasögon.

Men om det blir som förra gången där jag gick fyra, fem gånger hos en skelningsexpert, fick aldrig ihop ögonen utan bara besked till slut att ja, det här var omöjligt använd inte ena ögat då slår jag någon! Särskilt som jag kollat upp och man kan operera skelningen. Tre ggr max och sedan ringer jag till SöS och kräver remiss till St. Erik för operation!

Vrickade foten på jobbet, pga en snorhal trappa. De är så :devil: sega på att ploga och sanda ute på mitt jobb:mad:. Men det var bara att fortsätta till nästa hus, haltandes. Hade bara 5 hus idagO_o Urdålig planering, eller snarare ingen alls, från min chef och "lillchefen"...:meh:
Sedan iväg till Gyn efter jobbet. Trodde att jag skulle dit för att kolla min spiral, men det kunde de inte göra. För det måste en läkare göra. Fick ny tid till läkare i mars. O_oTur att man har frikort nu.
Ätit middag, slösurfar nu. Innan jag ska iväg till Lasermannen;):o

Om du får skriftliga instruktioner via sms om att lokalen är larmad + att det sitter en stor skylt på dörren att lokalen är larmad
HUR I HELVETE KAN MAN MISSA LARMA AV INNAN MAN ÖPPNAR:banghead:
Det kan ske :angel:

Hände mig när jag jobbade på en 4h-gård och var lite stressad så förmodligen knappade jag in fel kod eller om det vart hjärnsläpp, minns inte riktigt, på morgonen.

Tror jag väckte alla inom några kilometers avstånd :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 829
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 522
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar