Så söt!Lilla Bus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så söt!Lilla Bus.
Jag måste köra Älmhult-Kristianstad i eftermiddag. Håller tummarna för att det regnar, i stället för snöar, i alla fall halvvägs ner. Det brukar det göra....På jobbet, denna gång i Värnamo. Det var inte roligt att köra hit, snön vräker ner och det blåser satan ute. Ta det lugnt på vägarna idag
Jag måste köra Älmhult-Kristianstad i eftermiddag. Håller tummarna för att det regnar, i stället för snöar, i alla fall halvvägs ner. Det brukar det göra....
På väg till praktiken. Är inte alls peppad och håller på att gå under av dessa kontorstider. Längtar tillbaka till äldreboendet.
Vem är inte det? Fast jag träffade en tjej igår kväll och det var kassörskan på mataffären men det är den enda levande själ jag träffat på över 2 veckor.Sitter och dricker en stor kopp choklad, enda felet är att man är själv.
Låter helt rimligt. Second hand, laga och fixa och vintage är i tiden.Idiotiskt beteende av damen, men när det gäller syverkstad så vet jag att det har varit populärt på andra orter och jag gissar att man har fått idén därifrån, refo.nu är ett sånt projekt även om jag tror att det är lättare i större städer att faktiskt hitta en marknad.Det är inte längre någon allmän kunskap om hur man syr i nya dragkedjor i kläder och jag tror att folk rent allmänt börjar bli mer intresserade av att laga sina kläder än slänga och köpa nytt. Sen tror jag att det är svårt att få en ordentlig ekonomi i det hela, än så länge är inte folk beredda att betala vad det faktiskt kostar.
Aha ja det verkar rätt ledsamt, laga sina egna grejer tror jag inte att det finns något intresse av.Låter helt rimligt. Second hand, laga och fixa och vintage är i tiden.
Men jag uppfattar det som att de tänkt att invandrarna ska lära sig laga sina egna kläder. Det är så mycket "överklassdamer hjälper de stackars fattiga" över det så jag blir ledsen.
Hur lång tid det tar att läka en hjärnskakning beror på svårighetsgraden. För egen del har det varierat mellan en dag och drygt en vecka. Det finns de som tar ännu längre tid.Jag drömde att jag sydde i natt. Är det ett tecken på att sylusten börjar komma tillbaka? Får testa när jag druckit upp kaffet. Har fortfarande lite svårt att hålla fokus så det får inte bli något invecklat projekt..
Hur länge är det normalt att man har huvudvärk och koncentrationssvårigheter efter en hjärnskakning? Tänkte börja jobba igen på onsdag, det borde väl gå.
Usch, ja. Dock borde vara rätt välsaltat på de stora vägarna. Förhoppningsvis.Var försiktig, stor risk för underkylt.
Det kanske är någon annan som de har tänkt be om arbetsgivarintyg från. Eller från något annat år? Eller så tyckte de att du skulle behöva göra något och hittar på något...Väntar på att A-kassan ska öppna så jag kan ringa.
De begär in arbetsgivarintyg för två månader under 2016 . Två månader mitt i min anställning. Fattar noll. Jag HAR sänt in intyg för två sammanhängande år och de vill plötsligt få in ett separat arbetsgivarinyg för en period mitt i.
Hatar sånt här