Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fixat och donat massa i barnens rum idag. Sonen kunde flytta in till sig igen nu när rummet är halvfärdigt men är inte färdig ännu med att rensa bland deras prylar (dom är inte glada på mig :nailbiting: :p) så får fortsätta imorgon. Saker åker in men aldrig ut så dom ser ut att vara några maniska samlare O_o :laugh:

Maken duschar och när han är klar blir det välförtjänta chips :d och en film :)

99FDE84C-1425-4F7E-B134-71DEBAD0BC1B.webp Nu ska vi krypa ner i säng jag och kissarna. Natti!

Kommande veckas mat och schema klart. Bara handlingslista kvar att fixa. :up:
IMG_20180211_202542_159.webp
Tyvärr så börjar jag känna av bihålorna lite och det är hemskt dumt eftersom mormor åker till usa på onsdag = jag har ingen som kan hjälpa med A om jag blir riktigt sjuk :down: men jag har Rinexin hemma att ta till om en god natts sömn inte hjälper.

Jag har, efter att ha haft ett par vinterkängor köpta på barnavdelningen på Din sko, blivit sugen på att skaffa ett par riktiga kängor igen. Det hade jag jämt förr (om jag inte hade högklackade lackstövlar osv. :angel:), men det har inte riktigt känts rätt stilmässigt. Vill ha ett par helsvarta, höga och ganska nätta. Det verkar vara rent omöjligt om man inte vill ha Dr. Martens gula söm eller grova kängor med stålhätta :arghh:

Fastnade dumt nog framför ”The Holiday” som inte på något sätt var en favoritfilm innan men än mindre nu när den utlöste nån slags sorgsen känslostorm :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar