Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Intagit liggande läge i soffan då livmoder och rygg känns ömt sen dagens hundpromenad. Det blev inte bättre av en tur på granngården heller :meh:.
Blir lite fundersam på hur morgondagens kurs med hunden ska gå. 4,5 timmar, tur det är teori med.

Nu har jag bokat in en dejt med designer nästa v för att kanske köpa drömkappan! Risken är att jag är för kort då den är provstorlek. Jag är liksom inte 1.80 :p Finns bara en enda och den är gjord efter modell till visning...

26297456_141444206538153_6187775691338022912_n.jpg

Nu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.

Jag la på i örat på henne, orkar inte längre..

Träffade arbeetsförmedligne idag. Bruka rinte vra ågon kul upplvelse men idag blev jag nästan paff.

Hon frågade om vad jag gjort och sa sedan -vad gör du här?!
En massa goda idéer m var jag kan, eller snarare ska, jobba och en alllmänt peppig inställning. Stor skillnad mot det rena förakt jag mött förr.

Stack och badade och sedan hörde avkomman av sig och vill ha en massa praktisk hjälp imorgon.

Funderar allvarligt på att baka sockerkaka. Har inte gjort det på närmare 35 är och den gången sjönk den ihop till en sten. Vore fint med bröd till teaterns fika imorgon... Håll tummarna att det funkar. :nailbiting:

Nu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.

Det gjorde du :devil:-ligt RÄTT i :up:

Jag har några nära som jag håller på "behörigt avstånd"... det är inte lätt och det är jobbigt, men oftast så attans skönt ;)

Men herregud!!! Det kokar liksom i mig när jag läser det här, och jag känner varken dig eller din syster. Det är nog ett klokt beslut iaf, den bördan låter lite för onödig för dig att bära nu.

Låter som om du gjorde HELT rätt :up: !!

Träffade arbeetsförmedligne idag. Bruka rinte vra ågon kul upplvelse men idag blev jag nästan paff.

Hon frågade om vad jag gjort och sa sedan -vad gör du här?!
En massa goda idéer m var jag kan, eller snarare ska, jobba och en alllmänt peppig inställning. Stor skillnad mot det rena förakt jag mött förr.

Stack och badade och sedan hörde avkomman av sig och vill ha en massa praktisk hjälp imorgon.

Funderar allvarligt på att baka sockerkaka. Har inte gjort det på närmare 35 är och den gången sjönk den ihop till en sten. Vore fint med bröd till teaterns fika imorgon... Håll tummarna att det funkar. :nailbiting:

Låter mkt positivt alltihop!! :banana:

:bow::bow::bow::bow: En sådan subba! rent ut sagt :devil::arghh::down:

Vad bra. Stå på dig!

Hon har ju varit på dig många gånger av det jag läst genom trådarna.
Du behöver inte sån skit :bow:

Det gjorde du helt rätt i. Kram :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 910
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar