Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ajjjjjjjjjjjj, ischiasnerv som drar i min hö rumphalva o halvvägs ner till knät
Du får knåpa ihop en själv av gamla filtarNu har jag bokat in en dejt med designer nästa v för att kanske köpa drömkappan! Risken är att jag är för kort då den är provstorlek. Jag är liksom inte 1.80 Finns bara en enda och den är gjord efter modell till visning...
Det gjorde du -ligt RÄTT iNu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.
Jag la på i örat på henne, orkar inte längre..
Nu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.
Låter som om du gjorde HELT rätt !!Nu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.
Du får knåpa ihop en själv av gamla filtar
Alternativt be designern göra ett ex till, till dig
Alternativ 2 - styltor...
Träffade arbeetsförmedligne idag. Bruka rinte vra ågon kul upplvelse men idag blev jag nästan paff.
Hon frågade om vad jag gjort och sa sedan -vad gör du här?!
En massa goda idéer m var jag kan, eller snarare ska, jobba och en alllmänt peppig inställning. Stor skillnad mot det rena förakt jag mött förr.
Stack och badade och sedan hörde avkomman av sig och vill ha en massa praktisk hjälp imorgon.
Funderar allvarligt på att baka sockerkaka. Har inte gjort det på närmare 35 är och den gången sjönk den ihop till en sten. Vore fint med bröd till teaterns fika imorgon... Håll tummarna att det funkar.
En sådan subba! rent ut sagtNu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.
Vad bra. Stå på dig!Nu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.
Meeeeeeeeeeeeen,vad var det då?Maten var supergod Ska definitivt spara receptet!
Nu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.
Meeeeeeeeeeeeen,vad var det då?