Älskar Riche nya vinglas!
Haha, jag tyckte det var normalstort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar Riche nya vinglas!
Häng tvätt på tork inne kanske? Det brukar hjälpa hos mig !Dagens fråga... funkar såna där luftfuktare som man hänger på elementet? Har aldeles för torrt hemma!
Spraya gardinerna med blomspruta om du har längder kanske kan fungera?Dagens fråga... funkar såna där luftfuktare som man hänger på elementet? Har aldeles för torrt hemma!
Ajjjjjjjjjjjj, ischiasnerv som drar i min hö rumphalva o halvvägs ner till knät
Gör aldrig så, det slutar alltid med att katterna välter torkställningen jag hade. Nu har jag ingen längre pga av det.Häng tvätt på tork inne kanske? Det brukar hjälpa hos mig !
Det löser ju inte problemet mer än högst tillfälligt. Jag tror dessutom att varken gardiner eller tapeterna bakom kommer gilla det upplägget.Spraya gardinerna med blomspruta om du har längder kanske kan fungera?
Tänkte om det var tillfälligt och du behöver ju inte spruta på vare sig väggen eller tapeten om du är försiktig.Det löser ju inte problemet mer än högst tillfälligt. Jag tror dessutom att varken gardiner eller tapeterna bakom kommer gilla det upplägget.
Precis såhär låter jag varje gång jag kör i Gävle och Västerås för några helger senHatar att köra i den här förbannade staden, enkelriktat, smala gator och fickparkeringar, idioter som ligger tryckta mot häcken när man ska försöka fickparkerna, gatuarbeten och avstängda rödljus i värsta korsningen.
Har samma erfarenhet som du, dvs att IKEA brukar vara väldigt lätta att ha att göra med om man behöver lämna tillbaks något !Bra shopping på Ikea idag. Fick hem 2 matlådor, ett 2-pack förlängningssladdar, en återvinningslåda till matavfall att hänga på en av dom andra samt ett nya gardiner till sovrummet. Gråa i bomullssammet
Sedan en stor Till Ikea som okejjade förra gången vi var där att vi fick lämna tillbaka en pryl vi köpt till badrummet samt monterat ihop men så passade den inte. Vi tog med prylen idag och fick lämna tillbaka fast det var monterat. Himla snällt
Så 2000 kr tillbaka och shopping för 500 kr så gick ju plus på att shoppa
Varit ute 1 1/2 timmas promenad nu och ska börja fixa middagen. Ikväll blir det tacos
Det är Västerås jag svär över...Precis såhär låter jag varje gång jag kör i Gävle och Västerås för några helger sen
Lider med dig! Hade en co-pilot utan körkort...Det är Västerås jag svär över...