Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom precis in från en fantastisk cykeltur med en vän :D Vi var ute i ungefär 1 1/2 timme, cyklade på små skogsvägar och ut på några sjöar (ja, de ligger nära varandra). Det var första gången jag cyklade på is och det var SÅ härligt, vackert och allmänt underbart. Nog för att jag visste att det skulle bli fint att komma ut, det är alltid kul att umgås med vännen, men det här blev en miljard gånger bättre än väntat!

26872357_293464127844845_7730041783828086784_n.jpg

Hur vi än räknar på schemat så får man en timme för mycket eller för lite.
Det är ju 12 veckorsrullet på fredagar som ställer till det.

Det löser ju inte problemet mer än högst tillfälligt. Jag tror dessutom att varken gardiner eller tapeterna bakom kommer gilla det upplägget.
Tänkte om det var tillfälligt och du behöver ju inte spruta på vare sig väggen eller tapeten om du är försiktig.
Hoppas du får ordning på det, torr luft är inte kul.

Bra shopping på Ikea idag. Fick hem 2 matlådor, ett 2-pack förlängningssladdar, en återvinningslåda till matavfall att hänga på en av dom andra samt ett nya gardiner till sovrummet. Gråa i bomullssammet :love:
Sedan en stor :bow: Till Ikea som okejjade förra gången vi var där att vi fick lämna tillbaka en pryl vi köpt till badrummet samt monterat ihop men så passade den inte. Vi tog med prylen idag och fick lämna tillbaka fast det var monterat. Himla snällt :)
Så 2000 kr tillbaka och shopping för 500 kr så gick ju plus på att shoppa :angel: :p

Varit ute 1 1/2 timmas promenad nu och ska börja fixa middagen. Ikväll blir det tacos :d

Bra shopping på Ikea idag. Fick hem 2 matlådor, ett 2-pack förlängningssladdar, en återvinningslåda till matavfall att hänga på en av dom andra samt ett nya gardiner till sovrummet. Gråa i bomullssammet :love:
Sedan en stor :bow: Till Ikea som okejjade förra gången vi var där att vi fick lämna tillbaka en pryl vi köpt till badrummet samt monterat ihop men så passade den inte. Vi tog med prylen idag och fick lämna tillbaka fast det var monterat. Himla snällt :)
Så 2000 kr tillbaka och shopping för 500 kr så gick ju plus på att shoppa :angel: :p

Varit ute 1 1/2 timmas promenad nu och ska börja fixa middagen. Ikväll blir det tacos :d
Har samma erfarenhet som du, dvs att IKEA brukar vara väldigt lätta att ha att göra med om man behöver lämna tillbaks något :) !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 910
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V