Jag har oftast min hörsnäcka på mig. Handlar mest om att jag ska kunna vara nåbar utan att behöva knöla med telefonenHörlurar när man rider! Varför? eller det har gått så länge nu sen jag red att jag inte kan förstå att det kan bli rutin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har oftast min hörsnäcka på mig. Handlar mest om att jag ska kunna vara nåbar utan att behöva knöla med telefonenHörlurar när man rider! Varför? eller det har gått så länge nu sen jag red att jag inte kan förstå att det kan bli rutin.
Vilken fin! Vad heter stenen?Jag har köpt smyckensmed en sten som bara finns att utvinna här.
Visa bifogad fil 11063
Sitter på vc nu. Sambon hämtade mig. Hjärnskakning
Jättefin och kan variera färgen en del. Larimar heter den.Vilken fin! Vad heter stenen?
Visa bifogad fil 11081
Bild på naglarna
Jag har tränat klart och ska bara sluta svettas innan jag åker till mataffären.
Finns ju elektriska luftfuktare ocksåDagens fråga... funkar såna där luftfuktare som man hänger på elementet? Har aldeles för torrt hemma!
ja eller en skål med vatten.Dagens fråga... funkar såna där luftfuktare som man hänger på elementet? Har aldeles för torrt hemma!
Så passande inför nästa vecka
Det gjorde faktiskt ingen skillnad alls här hemma.ja eller en skål med vatten.
Jag vet, dom kostar dessvärre en del.... akvarium är inte ett alternativ.... enda djuret som inte ska bo hos mig......fiskar.... jag gör tydligen inget fel men dom trivs inte alls....dom dörFinns ju elektriska luftfuktare också
Annars skaffa 1000 L akvarium utan täckglas och med bygglampor som belysning. Vi hade inga problem med varken värme eller torr luft då
Behöver troligen bara spännas lite.Ljusen OK men handbromsen tydligen otillräcklig. Lätt att missa för mig som handbromsar aldrig
Nåja, bokade in den på verkstad på onsdag så hoppas jag att det är billigt.