Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tagit en promenad på drygt 15 000 steg idag, känner mig ganska nöjd med det!

Mindre nöjd att jag tappade mobilen i toan, först fungerade inte en app, sedan försvann bilden stundtals och nu ligger den och ger ifrån sig konstiga ljud med mörk skärm. Suck!! :arghh:

Kaos. Välklädd snubbe typisk Östermalmsman kommer in på Riche, går fram till en sällskap och slår ner en snubbe! Nitar! Han flög 3-4 meter bakåt! Helt sjukt. Sen avlägsnar sig mannen i tumultet. Wtf?’

Hatar att köra i den här förbannade staden, enkelriktat, smala gator och fickparkeringar, idioter som ligger tryckta mot häcken när man ska försöka fickparkerna, gatuarbeten och avstängda rödljus i värsta korsningen. :rage::banghead: Sen skulle jag lite snabbt slänga i mig en hamburgare på mcdonalds innan jag skulle hämta sonen, deras "beställ här" skärmar fungerade inte, jag gick fram till kassorna och personalen total igonerar mig. Så jag gick därifrån :meh:
Det var riktigt skönt att komma ut till Ikea och parkera i parkeringshuset :love: Men jag fick mina böcker hämtade, spännande samling, Kristendom för ateister, Guds olydiga revben och Äntligen stod hon i predikstolen. :D
På Ikea hittade jag tillslut det jag var på jakt efter, la ut en halv förmögenhet på akademibokhandeln men jag hittade en almanacka a5 format som jag gillade. :angel: Sen en bunt pennor också, tyvärr mest till sonen och de som jag ville ha själv la dottern beslag på när jag kom innanför dörren. :cautious::D Men vi kan nog dela! :D
I kväll blir det räkor, ägg och bröd till kvällsmat :d

Undrar om man kan bli smittad så man blir bipolär när man lött en hel hög bipolära transistorer? :confused:

Hatar att köra i den här förbannade staden, enkelriktat, smala gator och fickparkeringar, idioter som ligger tryckta mot häcken när man ska försöka fickparkerna, gatuarbeten och avstängda rödljus i värsta korsningen. :rage::banghead: Sen skulle jag lite snabbt slänga i mig en hamburgare på mcdonalds innan jag skulle hämta sonen, deras "beställ här" skärmar fungerade inte, jag gick fram till kassorna och personalen total igonerar mig. Så jag gick därifrån :meh:
Det var riktigt skönt att komma ut till Ikea och parkera i parkeringshuset :love: Men jag fick mina böcker hämtade, spännande samling, Kristendom för ateister, Guds olydiga revben och Äntligen stod hon i predikstolen. :D
På Ikea hittade jag tillslut det jag var på jakt efter, la ut en halv förmögenhet på akademibokhandeln men jag hittade en almanacka a5 format som jag gillade. :angel: Sen en bunt pennor också, tyvärr mest till sonen och de som jag ville ha själv la dottern beslag på när jag kom innanför dörren. :cautious::D Men vi kan nog dela! :D
I kväll blir det räkor, ägg och bröd till kvällsmat :d
Ta ett djupt andetag och en stor klunk vin som lugnande tills du får i dig räkmackorna. :nailbiting:

Ta ett djupt andetag och en stor klunk vin som lugnande tills du får i dig räkmackorna. :nailbiting:
Det blev bättre efter en kycklingsallad, jag hade verkligen behövt den där hamburgaren på MCdonalds... Men jag hade det rätt mysigt med sonen på Ikea med tillhörande köpcentrum. Han börjar bli tonåring så hans humör kan vara väldigt varierat, men idag var det underbart och han är rolig att gå och prata med. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar