Oj, hur lyckades du med det? Kan ingen komma och hämta dig? Du skall nog inte köra om du slagit i rejält!Ramlat och slagit i huvudet.. Vette fasen hur jag Ska ta mig hem, 1,5 h körning.. Får köra sakta. Måste Ringa chefen med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, hur lyckades du med det? Kan ingen komma och hämta dig? Du skall nog inte köra om du slagit i rejält!Ramlat och slagit i huvudet.. Vette fasen hur jag Ska ta mig hem, 1,5 h körning.. Får köra sakta. Måste Ringa chefen med.
Stanna bilen och be chefen lösa problemet, nu!!!Ramlat och slagit i huvudet.. Vette fasen hur jag Ska ta mig hem, 1,5 h körning.. Får köra sakta. Måste Ringa chefen med.
Ramlat och slagit i huvudet.. Vette fasen hur jag Ska ta mig hem, 1,5 h körning.. Får köra sakta. Måste Ringa chefen med.
Sitter på vc nu. Sambon hämtade mig. Hjärnskakning
Var rädd om dig!Sitter på vc nu. Sambon hämtade mig. Hjärnskakning
Sitter på vc nu. Sambon hämtade mig. Hjärnskakning
Krya på digSitter på vc nu. Sambon hämtade mig. Hjärnskakning
Oj, hur lyckades du med det? Kan ingen komma och hämta dig? Du skall nog inte köra om du slagit i rejält!
Se det från den positiva sidan,du bröt i alla fall inget. Krya på dig!Jag halkade i en liten backe och trillade baklänges.. klantigt men lätt hänt när det är is och man är för lat för att gå två gånger och försöker släpa med alla grejer på en gång..
Nu är jag hemma och ligger nerbäddad i soffan och tycker synd om mitt huvud.
Ramlat och slagit i huvudet.. Vette fasen hur jag Ska ta mig hem, 1,5 h körning.. Får köra sakta. Måste Ringa chefen med.