Synd, du hade kunnat briljera med Coque aux vin i kökstråden.Hittade en tupp på trappan när vi kom hem från affären. Fick bära hem honom till grannen. Dagens goda gärning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd, du hade kunnat briljera med Coque aux vin i kökstråden.Hittade en tupp på trappan när vi kom hem från affären. Fick bära hem honom till grannen. Dagens goda gärning
Dagens kvällsmatHittade en tupp på trappan när vi kom hem från affären. Fick bära hem honom till grannen. Dagens goda gärning
Ja men det läste jag juDet har jag ju redan skrivit Kinesiska nudlar med fläsk heter receptet, väldigt basic men gott.
great minds Think alikeDagens kvällsmat
Fast med tanke på hur gamla o sega dom kan vara så hade det blivit hundmat härgreat minds Think alike
Enligt PRAY modellen, med fjädrar o allt.Fast med tanke på hur gamla o sega dom kan vara så hade det blivit hundmat här
Nu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.
Jag la på i örat på henne, orkar inte längre..
Nu ska jag öppna och smaka på Ernst sen bio!
Helt rätt beslut att ha sån inställning kan du vara utan milt sagt.Nu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.
Jag la på i örat på henne, orkar inte längre..
Jag RÖÖÖÖÖÖS lite.....Snuskigt!
Ernst var tyvärr jättegod, så jag kommer behöva köpa igen...Snuskigt!
Katter gillar oxå tupp eftersom att du inte har hund.
Ligger under täcket jagJag ligger under en filt. Det är min fredag det.