Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.

Jag la på i örat på henne, orkar inte längre..

Alltså, jag har inte ord ... Sanslöst är det enda jag kommer på! Låter mycket bra med en paus.

Nu har jag officiellt tagit paus från syster! Jag ringde henne på väg hem från jobbet och fick höra hur löjlig jag är som nojjar över cancern. Det är ju bara en liten fläck så det är inget att tjafsa om. HON däremot hade faktiskt inbrott för några veckor sen och det minsann är något att gråta om hela tiden.

Jag la på i örat på henne, orkar inte längre..
Helt rätt beslut :banana: att ha sån inställning kan du vara utan milt sagt.
Att lägga på luren i örat på folk brukar jag tycka är ganska oförskämt men den här gången är det såå förståligt. :bow:
Du är så yeah yeah wow woow :bump:

@Marita73 Helt rätt beslut, syster är dum i huvudet!

Jag är rätt mätt och nöjd efter räkor och ägg och en öl. :angel: Orkade inte öppna en flaska vin eftersom jag insåg att det inte skulle bli uppdrucken. Måste köpa lite mer småflaskor så jag kan öppna med gott samvete, det är liksom full fart hela tiden så jag känner att jag inte kan dricka fler dagar på raken eftersom jag ska köra bil på morgonen nästan varenda dag. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar