Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åka till jobbet om ett tag. Lördag morgon här. Jobbar idag med den jobbigaste människan jag mött på länge, en sån där som tar massor av energi men inte ger något tillbaka...
Förra lördagen var första gången vi jobbade en heldag själva ihop.

Svårt att sätta fingret på vad det är då han är hyfsat bra på det vi gör om än lite slarvig/inte så noga. Men det var jag med i början tills jag insåg vidden av att inte vara övertydlig med kunderna...
Vi delar lika på alla uppgifter osv..

förmodligen att han pratar för mycket och har dålig timing är det som stör mest.
Han pratar oerhört mycket skit om sin sambo, mamman till deras barn... det är jobbigt att lyssna på efter 4h och då maler han på 3h till :cool:

Jag har velat se en film rätt länge, nu när jag väl ser den så är den nog något bland det sämsta jag sett! :banghead:

Jag är klarvaken när alla andra sover, som vanligt :meh: Funderar på om jag ska ligga här och stirra i taket en stund till eller gå upp och hoppas att snart bli trött.

Barnen (eller ja, bonusdottern alla fall) vill se Melodifestivalen i morgon. Har lyckats undvika eländet i flera år men nu lär jag visst se det

Undrar varför någon skriver i en fb grupp och vill ha skjuts ut till gården vi bor på kl 4 i morgon :confused:
Ska mna till nån som bor här kommer de väl och hämtar.. Alla har ju bil eftersom vi bor som vi gör.
Och kl 4 i februari lockar knappast friluftslivet :cautious:
Och jo, jag har frågat i fb gruppen men inte fått svar än iaf.

Jag är klarvaken när alla andra sover, som vanligt :meh: Funderar på om jag ska ligga här och stirra i taket en stund till eller gå upp och hoppas att snart bli trött.

Barnen (eller ja, bonusdottern alla fall) vill se Melodifestivalen i morgon. Har lyckats undvika eländet i flera år men nu lär jag visst se det
Misstänker den andra sidan för att vara ansvarig för melodifestivalen :cautious:

IMG_1156.webp

Har ar det eftermiddag nu. Precis lagom varmt sa vi inte behover kora ACn utan oppen dorr och flakt som drar ut luften racker. :) I morgon flyttar vi pa oss igen, vi aker tillbaka till "Central Valley" av Californien och stannar dar i nagra veckor. Vi kommer tillbaka hit nar vi ar pa vag tillbaka upp till Oregon, sa det drojer minst en manad, narmare tva.:D
Det har ar sa fantastiskt kravlost liv. :cool: Jag alskar't.

Har samma erfarenhet som du, dvs att IKEA brukar vara väldigt lätta att ha att göra med om man behöver lämna tillbaks något :) !

Har i USA har man ett ars returratt, vare sig man skruvat ihop varan eller inte. Om man inte har kvitto far man lagsta priset pa varan under det senaste aret. :p

Glor OS fast jag inte vill. Vill sova men grannen ovanför spelar hög musik. Har ringt våran Störningsjour två ggr.
Är sur :mad:
Hoppas detta inte förstör min bra dygnsrytm som jag lyckats få till. :(

IKEA har alltid varit extremt generösa med när man lämnar tillbaka saker. Vilket är otroligt smart av dem. Det är med nästan 100% så att man köper något annat på IKEA på samma gång - med tanke på hur de brukar ligga - och är man på gott humör när man går omkring och har känslan av att man 'tjänat' på att släpa tillbaka prylen så köper man (oftast!) mer och dyrare. Med tanke på de volymer de handlar om så går IKEA säkert med rejäl vinst pga sin returpolicy.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24