Nu är jag helt slut så det blir sängen här. Jag behöver inte gå upp förrän lite i sju men känner att migränen fortfarande hägrar i bakhuvudet.
Natti buke och tack för allt pepp och stöd
God natt!
Ska dra mig till sängs här också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag helt slut så det blir sängen här. Jag behöver inte gå upp förrän lite i sju men känner att migränen fortfarande hägrar i bakhuvudet.
Natti buke och tack för allt pepp och stöd
Jag har velat se en film rätt länge, nu när jag väl ser den så är den nog något bland det sämsta jag sett!
The thing.Så störigt!
Vilken film är det?
The thing.
Misstänker den andra sidan för att vara ansvarig för melodifestivalenJag är klarvaken när alla andra sover, som vanligt Funderar på om jag ska ligga här och stirra i taket en stund till eller gå upp och hoppas att snart bli trött.
Barnen (eller ja, bonusdottern alla fall) vill se Melodifestivalen i morgon. Har lyckats undvika eländet i flera år men nu lär jag visst se det
Helt enig med dig där
Har samma erfarenhet som du, dvs att IKEA brukar vara väldigt lätta att ha att göra med om man behöver lämna tillbaks något !
Verkligen inte. Det skulle vara en skräckfilm.... en del barnprogram är lixom mer skrämmandeDet har jag ingen aning om vad det är för film. Jag har uppenbarligen inte missat något!