Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade en timme innan klockan ringde. Sovit sådär.... och haft ont.... ingen toppenbra natt med andra ord.... min sömn tycks har blivit sämre igen... :down:
men nu kaffe och försöka hitta en plan för dagen.

Har inte varit inne här på några dagar då jag skottat tak på kvällarna och ska fortsätta antagligen hela helgen med det. Riktig slavgöra men det måste fixas. Några andra tak har tagit skada på en av våra industrilokaler har taket sjunkit och det är relativt nybyggd . I sälen har ett garage blivit kaffeved . Ska försöka fixa en bild hur mycket snö det är

Försökte lösa lite korsord men hjärnan sparkade bakut. Typiskt. Får fortsätta stirra in i väggen, det verkar vara ungefär vad jag klarar just nu.

Har klivit upp och överväger att äta frukost. Frågan är om jag ska gå ner till bageriet och köpa ngt där eller om jag ska göra en omelett. Kaffe måste jag ändå köpa så jag måste gå ut oavsett.

Såg en hästannons (eller mer en förfrågan om någon kan tänkas ta över en häst med en massa problem), föll totalt och försöker nu släppa tanken på det eftersom jag absolut inte kan köpa häst nu.
Kan inte, ska inte, borde inte.

En liten brun nordis som varken går att lasta eller rida ut och som är rena vandringspokalen.
Jag ska inte köpa häst nu, jag ska inte köpa häst nu, jag ska inte köpa häst nu.

Såg en hästannons (eller mer en förfrågan om någon kan tänkas ta över en häst med en massa problem), föll totalt och försöker nu släppa tanken på det eftersom jag absolut inte kan köpa häst nu.
Kan inte, ska inte, borde inte.

En liten brun nordis som varken går att lasta eller rida ut och som är rena vandringspokalen.
Jag ska inte köpa häst nu, jag ska inte köpa häst nu, jag ska inte köpa häst nu.

Köp köp köp
En så söt fin individ som bara är missförstådd :angel:

Sorry, jag är inte till nån hjälp!
Om jag hade möjlighet och råd hade jag vart en hästsamlare

Varit en ganska intensiv vecka med olika projekt, möten och beslut så känns skönt att ta en lugn lördag idag. Igår kväll blev det bastu, lite sent men så skönt och sen krypa ner i rena lakan.

Lyssnar lite på musik just nu och dricker te under två filtar i soffan, så mao inget att klaga på :D

Gick fint med snöpuffen som jag köpte igår bara att skala av lager för lager på taket. Det första är klart och där tog jag ända till plåten men det andra som jag skottar nu måste jag lämna minst en dm säger jag har fotfästet då det är mycket brantare och ca 5 meter ner och skulle jag halka så slipper bossen sparka mig då jag stämt möte med någon högre upp . Nu lite rast och lite mat

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar