Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit ute och gått på isen tillsammans med morsan :D Hon har svårt att ta sig runt ute pga synfel m.m. men nu när jag kunde guida henne runt så gick det bra. Hon växlade mellan att fascineras, tycka att det var galet läskigt och att bara njuta. Det här kommer hon kunna leva på länge! (och så fick både hundarna och jag en fin långpromenad)

Har varit ute och gått på isen tillsammans med morsan :D Hon har svårt att ta sig runt ute pga synfel m.m. men nu när jag kunde guida henne runt så gick det bra. Hon växlade mellan att fascineras, tycka att det var galet läskigt och att bara njuta. Det här kommer hon kunna leva på länge! (och så fick både hundarna och jag en fin långpromenad)
Att du törs! Man läser ju i tidningen nästan varje dag om någon som gått igenom.

Pysslat i stallet (känns som evigheter sen!) med diverse och fixat nya utrymmen åt kaninerna som verkade mer än nöjda! Känns bra i mattehjärtat :love:
Intagit lunch och nu väntar lite pyssel här hemma, planerar en stenhård rensning i både hem och stall när allt är klart :o:up: och förhoppningsvis kan jag få in en slant eller två på det med :idea:

Varit och handlat efter att äntligen fått igång, inte dplay, men väl den vanliga tv. Köpte ny RAM när jag var i Stockholm igår. Funderar om jag ska våga sätta in dem nu. :nailbiting: Jag får ett sammanbrott om det visar sig att det blir strul när jag satt in dem. Förra gången jag bytte RAM blev det problem och jag får ett sammanbrott om det blir samma sak nu. :arghh:

Säg inte det, jag fick en favorit på invigningen, han var från Toga och hade varit med i Rio och kört taekwondo och tyckte att os var så himla kul så han hade lärt sig att åka skidor och skulle nu tävla i längdskidåkning !:rofl:

Det är vad jag älskar med Vinter OS, just att det är så många mer udda blåbär. De sa under invigningen att 18 länder bara har en deltagare. :rofl:

Idag har jag tydligen blivit gammal på riktigt. Kroppen förfaller. Har beställt mina första brillor. Valde ett par allt annat än diskreta saker.
Valde särbons fantastiska optiker. Sjukt kul människa samtidigt som hon är kunnig.
Jag skrattade så jag höll på att ramla av pallen när killen skulle kollas.
Jag skulle kunna skaffa brillor varje dag bara pga hur skön hon är!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar