När börjar spektaklet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När börjar spektaklet?
Tur jag drar till Kuba där intresset för vintersport lär vara relativt svalt
Att du törs! Man läser ju i tidningen nästan varje dag om någon som gått igenom.Har varit ute och gått på isen tillsammans med morsan Hon har svårt att ta sig runt ute pga synfel m.m. men nu när jag kunde guida henne runt så gick det bra. Hon växlade mellan att fascineras, tycka att det var galet läskigt och att bara njuta. Det här kommer hon kunna leva på länge! (och så fick både hundarna och jag en fin långpromenad)
25 centimeter tjock is enligt några som pimpelfiskade, så det ska nog mycket till innan man går igenom där Kändes lika stabilt som att gå på asfalt.Att du törs! Man läser ju i tidningen nästan varje dag om någon som gått igenom.
Säg inte det, jag fick en favorit på invigningen, han var från Toga och hade varit med i Rio och kört taekwondo och tyckte att os var så himla kul så han hade lärt sig att åka skidor och skulle nu tävla i längdskidåkning !Tur jag drar till Kuba där intresset för vintersport lär vara relativt svalt
Säg inte det, jag fick en favorit på invigningen, han var från Toga och hade varit med i Rio och kört taekwondo och tyckte att os var så himla kul så han hade lärt sig att åka skidor och skulle nu tävla i längdskidåkning !