Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch, ge mig styrka! Min sambos jobbiga kompis kommer hit ikväll. Vi ska äta och han smaskar som en galning. Jag har förberett mig genom att ladda ner några avsnitt av P1s Klotet och klippt delar till en väska. Planen är att isolera mig i syrummet med hörlurar så han lämnar mig ifred. Middagen får jag försöka stå ut med ändå..
Jag vet, han kan inte hjälpa att han är som han är. Det hjälper inte mig, jag tycker inte om honom ändå. Hoppas huvudet håller för en helkväll framför symaskinen, annars vet jag inte vad jag ska göra..

Haft svärföräldrarna här på lunch och katterna ville gosa med dem, vilket inte hör till vanligheterna! Nu tänkte jag gå ut och boka tvättid men ska man ändå ut kan man väl gå förbi det lokala kaféet och ta en varm choklad med vispgrädde? Fast då måste jag ta en längre promenad. Vilket dilemma!

C53A068A-1869-463A-B48D-31A4400B5308.webp

Färdigt kök och glad nästan ettåring. Nu ska det bara förankras i väggen :)

JAG BLIR TOKIG! Kan människan inte tugga med stängd mun?! Vi ska kolla på film, en film jag gärna vill se, men jag fixar fan inte det här. Han är SÅ JÄKLA JOBBIG!!

Pluggar vilket innebär att jag måste försöka förstå vad katolikerna menar utan att döma dem allt för hårt. :angel: :D Nåja relativt intressant åtminstone! På tal om tidigare samtalsämnen, i morgon åker vi till mamma över dagen. :D Lämna huliganen hemma så kan vi förhoppningsvis få med oss lite saker som hon har tjatat om att hon vill bli av med. Och vi måste komma ihåg att ta med cykelstället så vi kan ta hem cykeln som står där. :crazy: Vi ska hänga med henne och gå ner i Täby centrum en sväng för att byta miljö lite. :D

Jag skulle få fullständig panik! Mer än en kille har blivit bortvald för att han inte kan äta som folk.

Ja, jag håller på att bli tokig på riktigt. Har skruvat upp ljudet på tvn men då skruvar han upp ljudet på smasket.. Funderar på att utrymma lokalen och fly till en kompis så länge, men kompisen har en dejt så det känns taskigt att störa..

Jag och grannen skrittade först ut en sväng i skogen och efter det blev det ett dressyrpass på ängen. Jisses så otränade vi alla fyra är! Aramis blir alltid svettig men Annie blir oftast knappt varm. Idag var hon rejält svettig när vi var klara så vi gick hem och sen fick hästarna rulla sig i snön innan mat och täcke på.

Nu blir det ett bad!

Ja, jag håller på att bli tokig på riktigt. Har skruvat upp ljudet på tvn men då skruvar han upp ljudet på smasket.. Funderar på att utrymma lokalen och fly till en kompis så länge, men kompisen har en dejt så det känns taskigt att störa..

Jag lider verkligen med dig! Har en kollega som låter på det viset och jag lyckas alltid hamna bredvid honom när vi gör något med jobbet. Det där ljudet tar bort all njutning av att äta god mat.

Jag lider verkligen med dig! Har en kollega som låter på det viset och jag lyckas alltid hamna bredvid honom när vi gör något med jobbet. Det där ljudet tar bort all njutning av att äta god mat.
Jag är mest impad över att ni inte säger till eller klappar till dom.

Jag är mest impad över att ni inte säger till eller klappar till dom.

Har det varit första daten har jag bara dumpat. Är det någon jag måste umgås med säger jag till, klarar inte av att vara trevlig annars. Förutom kollegan som inte har en aning om hur man för sig någonstans. Han var så sjukt otrevlig mot servitrisen igår så att jag höll på att kräkas.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar