Jupiter som lampskärm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAG BLIR TOKIG! Kan människan inte tugga med stängd mun?! Vi ska kolla på film, en film jag gärna vill se, men jag fixar fan inte det här. Han är SÅ JÄKLA JOBBIG!!
Jag skulle få fullständig panik! Mer än en kille har blivit bortvald för att han inte kan äta som folk.
Ja, jag håller på att bli tokig på riktigt. Har skruvat upp ljudet på tvn men då skruvar han upp ljudet på smasket.. Funderar på att utrymma lokalen och fly till en kompis så länge, men kompisen har en dejt så det känns taskigt att störa..
Jag lider verkligen med dig! Har en kollega som låter på det viset och jag lyckas alltid hamna bredvid honom när vi gör något med jobbet. Det där ljudet tar bort all njutning av att äta god mat.
Jag lider verkligen med dig! Har en kollega som låter på det viset och jag lyckas alltid hamna bredvid honom när vi gör något med jobbet. Det där ljudet tar bort all njutning av att äta god mat.
Jag är mest impad över att ni inte säger till eller klappar till dom.Ja, jag håller på att bli tokig på riktigt. Har skruvat upp ljudet på tvn men då skruvar han upp ljudet på smasket.. Funderar på att utrymma lokalen och fly till en kompis så länge, men kompisen har en dejt så det känns taskigt att störa..
Ta bort godisetEller hur! Det är nog bland det värsta som finns..
Men nu blev visst filmen för otäck för honom så han slutade äta godis En stund av lycka!
Jag är mest impad över att ni inte säger till eller klappar till dom.