I program 2 är det ett under att det inte dör någon.Car crash tv och nu Worlds deadliest drivers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I program 2 är det ett under att det inte dör någon.Car crash tv och nu Worlds deadliest drivers
bil??Försöker välja hur jag ska ta mig till Göteborg om två veckor. Det finns tre rimliga alternativ
bil??
Insåg just att jag borde se till att bli bannad från Buke lite oftare,normalt jobbar jag väldigt lite eller inte alls mellan 1 dec-1 mars,jan jobbad jag häcken av mig för att jag inte hade något bättre att göra och kunde belöna mig själv med en lön på knappt 30.000 efter skatt
Ok dåPengar är bra men det får du fan låta bli!
Ok då
Han skulle väl vara ute ur landet idag,eller i morgon?!@Trott ,hur går Det med din vän??
In i kylen om du inte spelar högt och hoppas slippa bli sjuk.Har just lagt högreven i marinaden - ale, lagerblad och vitlök - iofs blev bitarna större än det var meningen i receptet, men strunt samma. Nu är dock frågan. Sätter man in den i kylen eller låter den stå framme över natten?
Ökendag. Normalt brukar jag köra till jobbet med stor tidsmarginal eftersom jag har sån ångest för att komma försent. Spillde lite på byxorna när jag åt så jag fick byta till ett par som var rena. På byxorna sitter mitt passerkort till jobbet. Det hade varit en större olycka på Autobahn så jag hamnade i enorm kö med folk som valde smitvägar för att slippa bli stående i kön. Radion sa åt folk att ta andra vägar, extra kötid på Autobahn över en timme. Jag har så kort resväg till jobbet och det är väldigt sällan köer på min normala väg.
Tiden gick och jag började bli sen...Hittade ingen parkering. Snurrade runt och hamnade långt från jobbet. När jag kliver ur bilen kollar jag refexmässigt efter passerkortet. Glömt. Dilemmat när jag funderar på vad som är värst, komma försent eller att inte kunna stämpla in. Stressar hem, hämtar passerkortet och väljer en längre väg tillbaka till jobbet. Ingen parkering nu heller så jag ställer mig på en plats där man får stå max 2 timmar. Tänker att jag kan springa ut och flytta bilen senare. Får någon slags varning när jag stannat bilen. Fattar inte varför. Kollat instrumentpanelel utan att se varför det varnas. Springer till jobbet och får direkt galet ont i huvudet och mår intensivt illa.
Hinner precis stämpla in och springa in och börja jobba. Tack och lov hade jag huvudvärkstabletter med mig. Men det tar ju lite tid innan det ger effekt. Mår enormt illa.
Lagom till det är dags att springa ut och flytta bilen kommer det någon sorts chef och ska titta på hur vi jobbar...Jag mådde skit och var stressad för bilen. Typen ställer en massa frågor och jag är helt borta av illamående och stress. När han gått iväg stressar jag ut och har förstås redan fått p-böter.
Ser då att jag har parkeringsljuset tänt på bilen. Det var varför bilen varnade. Stress igen eftersom jag då är osäker på batteriets kondition. Fy så jobbigt det var.
Tack och lov startade bilen men huvudvärken och illamåendet slog till med full kraft igen så jag kunde inte köra på en stund. Vågade givetvis inte stanna bilen utan jag fick förpesta luften med tomgångskörning innan jag vågade försöka köra hem.
+25 här!-33 här... *skjut mig*