Hur klarar ni ens att hålla inomhustemperaturen vettig när det är så kallt ute ???Jo
Edit: Jag tror f-n att det droppade lite till just... -35
Bara -2 här denna morgon och det känns som rena rama värmeböljan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur klarar ni ens att hålla inomhustemperaturen vettig när det är så kallt ute ???Jo
Edit: Jag tror f-n att det droppade lite till just... -35
In i kylen om du inte spelar högt och hoppas slippa bli sjuk.
Såja såja, det boverket vill är att det ska installeras nya kaminer/vedspisar med bättre effekt istället för att man återanvänder gamla vedspisar med eventuellt lägre effekt. För det är ju som alla vet vedspisen som är den stora boven i miljöfrågan, innan vi började använda vedspis så mådde miljön bra.Du får ursäkta mig så mycket men jag failar stort att tycka synd om dig...
En stackars kollega hade råkat ut för strömavbrott, jag vill inte veta hur kallt hans hus är! Helt ärligt, Boverket kan dra åt helvete med att strama åt gällande vedspisar. I Finland uppmuntras man att sätta in sådana i nybyggen, just med tanke på diverse kriser.
Boverkets hjärna är på pausDu får ursäkta mig så mycket men jag failar stort att tycka synd om dig...
En stackars kollega hade råkat ut för strömavbrott, jag vill inte veta hur kallt hans hus är! Helt ärligt, Boverket kan dra åt helvete med att strama åt gällande vedspisar. I Finland uppmuntras man att sätta in sådana i nybyggen, just med tanke på diverse kriser.
Glömde matlådan hemma
Har några strån ruccola och lite remouladsås på jobbet. Blir man ju inte jättemätt av
-33 här... *skjut mig*
Jadu. Det är jobbigt, sista dagen lagligt i sverige är idag, men handläggaren ska försöka boka biljetten tillbaka om 2 3 veckor så vi förhoppningsvis hinner göra klart allt. Men det är fortfarande väldigt osäkert. Det är jävligt jobbigt, därför jag inte orkar skriva här i tråden just nu.
Pizza ingår inte i min kosthållning för tillfället så det går bort. Affärer finns, bara det att jag ska orka gå bort till bilen och sen åka iväg en bit och så är lunchen i princip slut när jag kommer tillbakaFinns ingen affär eller liknande i närheten? Beställa på tex onlinepizza?
TackTänker på er.